به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۳۵۰۵۸۱

چرا میلان ۲۰ میلیون یورو برای طارمی هزینه نمی‌کند؟

چرا میلان ۲۰ میلیون یورو برای طارمی هزینه نمی‌کند؟
گروه ورزشی:در حالی که مهدی طارمی یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله باشگاه میلان است اما بعید به نظر می‌رسد این باشگاه ایتالیایی ۲۰ میلیون یورو برای مهاجم ایران هزینه کند. مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در سه فصل گذشته در لیگ پرتغال حضور داشت. او کارش را در تیم ریوآوه شروع کرد و دو فصل در تیم پورتو درخشید تا به یکی از سوژه‌های نقل و انتقالات فوتبال اروپا تبدیل بشود.درخشش طارمی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم‌های بزرگی چون یوونتوس، چلسی و میلان هم مزید بر علت شد تا توجهات به این مهاجم ایران بیشتر شود.

در آستانه سومین فصل حضور در پورتو، طارمی اظهار تمایل کرد که برای درآمدزایی این باشگاه پرتغالی در ۳۰ سالگی به تیم دیگری منتقل بشود. همزمان با این انتشار مصاحبه طارمی، رسانه‌های ایتالیا از تمایل باشگاه میلان به جذب مهاجم ۳۰ ساله ایران خبر می‌دهند.نشریه «کالچو مرکاتو» دو روز پیش در گزارشی اعلام کرد میلان یکی از گزینه‌های خود یعنی مهدی طارمی را زیر نظر دارد اما باشگاه پورتو هم حاضر نیست این مهاجم را با مبلغی کمتر از ۲۰-۲۵ میلیون یورو آزاد کند.همچنین وب سایت blastingnews ایتالیا دیروز با انتشار مطلبی، زیر نظر گرفتن طارمی از سوی میلان را تایید کرد اما مشکل اصلی را مبلغ بالای این بازیکن عنوان کرد که به جای او می‌توان این مبلغ به تکمیل کادر فنی و تقویت سایر بخش‌های تیم اختصاص داد.

این رسانه با بیان اینکه میلان علاوه بر «دیووک اوریگی» به دنبال یک گزینه دیگر برای خط حمله است، نوشت: «در میان نام‌هایی که مالدینی و ماسارا دنبال می‌کنند، نام مهدی طارمی، مهاجم ایرانی شاغل در پورتو نیز وجود دارد که روسونری فصل گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با آن روبرو شده بود. میلان اوضاع را با دقت زیر نظر دارد، اما به خوبی می‌دانیم که پورتو یک فروشگاه گران قیمت است و برای جواهراتش ارزش زیادی قائل است. در واقع برای شماره ۹ متولد ۱۹۹۲، باشگاه پرتغالی رقمی نزدیک به ۲۰ میلیون یورو برای مذاکره احتمالی می‌خواهد. بعید است روسونری بتواند این مبلغ را با توجه به تمایل به تکمیل کادر فنی و تقویت سایر بخش‌های تیم هزینه کند.»

blastingnews همچنین با اشاره به جدایی «متئو گابیا» و «باکایوکو» از میلان، نوشت:«با کنار گذاشتن گابیا و باکایوکو، میلان می‌تواند کادر فنی پیولی را با دو خرید مهم تقویت کند. در قسمت عقب نیز نام تانگگا از تاتنهام و آدبو دیالو از پاری‌سن ژرمن ارزیابی می‌شود. در نهایت خط هافبک را با نام رناتو سانچس تکمیل می‌کنیم که همچنان هدف شماره یک است. در چند ساعت آینده، این بازیکن پرتغالی می‌تواند درباره آینده خود با آث میلان که گزینه‌های احتمالی مانند فراتسی از ساسولو و داگلاس لوئیز از استون ویلا را ارزیابی می‌کند، تصمیم بگیرد.»
 نشریه کالچو مرکاتو هم شب گذشته خبر داد که «توماسو مانچینی» مهاجم جوان ویچنزا مذاکراتش را با میلان نهایی کرده است و احتمالاً این بازیکن به زودی خلاء خط حمله میلان را پرمی‌کند.
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها