کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هفته اول و آخر برای استقلال فرقی ندارد

مهر , 11 مرداد 1401 ساعت 14:04


گروه ورزشی:کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال به دنبال پیروزی برابر سپاهان است بازی در هفته اول یا آخر نباید برای آنها فرقی کند.شاهین بیانی  در مورد دیدار هفته اول استقلال برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی این دو تیم همیشه از حساسیت زیادی برخوردار بوده و وقتی این دو رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تماشاگران از دیدن این بازی به وجود می آیند. البته خیلی‌ها معتقدند که نباید این بازی هفته اول انجام می‌شد و باید چند هفته‌ای می‌گذشت تا بازی از لحاظ فنی جذاب‌تر می‌شد اما به نظر من اگر استقلال بخواهد قدرتش را به رخ حریفان کشیده و این دیدار را با پیروز به پایان برساند هفته اول و آخر برای آنها نباید متفاوت باشد ضمن اینکه در این دیدار شاهد جدال دو مربی پرتغالی هم خواهیم بود.
 

بیانی در پاسخ به این پرسش که هواداران نسبت به جذب بازیکن بدون حضور سرمربی انتقاد زیادی داشته اند افزود: در این موضوع شکی نیست اما باید این را هم در نظر بگیریم که ساپینتو دیگر به جمع استقلالی‌ها پیوست و این یک ایراد بزرگ به مجموعه استقلال است اما خوشبختانه چون اسکلت بندی فصل گذشته حفظ شد استقلال تنها خریدهایی انجام داد که بتواند نقاط ضعفش پوشش دهد و اعتقاد دارم این تیم می‌تواند با شروع لیگ یک تیم منسجم و خوش ترکیب باشد.

کاپیتان پیشین استقلال در مورد دربی ۹۹ که هفته دوازدهم برگزار خواهد شد گفت: یک هفته فوق العاده برای یک بازی پرتماشاگر تیم‌ها کاملاً به هماهنگی رسیده اند و اگر امتیاز دو تیم هم نزدیک به هم باشد حساسیت و جذابیت این دیدار دو برابر خواهد شد. هر چند که همیشه برای هواداران این دیدار حساس است. حالا چه هفته اول برگزار شود و چه هفته آخر.

وی در مورد دریافت مطالبات ویلموتس که ۳.۵ میلیون یورو است گفت: ویلموتس هیچ نفعی برای فوتبال ما نداشت. او نه تنها از لحاظ فنی خوب نبود بلکه از لحاظ مالی هم ضرر هنگفتی به ایران زد. شاید سال‌ها بود که فوتبال ایران چنین ضرری نکرده بود. او توانست از ضعف مدیریت آن فوتبال آن زمان استقلال کرده بهترین قرارداد را با خود ببندد و تنها مسئولان کشور ما ویلموتس را شارژ مالی کردند.

وی در پایان و در خصوص انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال که در شهریورماه برگزار خواهد شد گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال یکی از حساس‌ترین اتفاقات در ورزش ما است. باید فردی در بر روی صندلی فدراسیون بنشیند که مدیریت فوتبال را بداند، توانایی‌های بالایی داشته باشد و از یک گروه با تجربه استفاده کند در غیر این صورت فوتبال ما رشد نخواهد داشت و هرگز نمی‌توانیم خود را در سطحی بالاتر ببینیم.


کد مطلب: 350582

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350582/هفته-اول-آخر-استقلال-فرقی-ندارد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir