به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۵۰۶۱۵

اینقدر با چاخان‌های خود، ملت را بی‌حرمت نکنید!

اینقدر با چاخان‌های خود، ملت را بی‌حرمت نکنید!
گروه سیاسی: محمد مهاجری (فعال رسانه‌ای اصولگرا) در متنی نوشت: آقای میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی با سلام. فرموده‌اید «ما در کشور ۵۴ فرودگاه بین المللی داریم و آلمان فقط ۵ فرودگاه دارد!» لااقل با همین اینترنتی که وزیر ارتباطات سرچ آن را در حد کودکان تنزل داده سرچ می‌کردید و می‌دیدید آلمان ۵٣٩ فرودگاه کوچک و بزرگ (از جمله ٣۶ فرودگاه بین‌المللی) دارد و ضمنا فرودگاههای بین المللی ایران ٩ تاست! با دادن آمار غلط فرودگاهها افزایش نمی‌یابد، اما اعتماد مردم به مسئولانی که آمار غلط می‌دهند قطعا کاهش می‌یابد. اگر به فکر حیثیت خودتان نیستید (که البته برایم مهم نیست) به عنوان یک مدیر دولتی این حق را هم ندارید که ملت ایران را با چاخان‌های خود بی‌حرمت کنید.
سایت عصر ایران هم با انتشار ویدئویی درباره‌ی اظهارات اخیر معاون رئیس دولت سیزدهم در امور استخدامی نوشت: «میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور در امور استخدامی، برای بزرگ‌نمایی تعداد فرودگاه‌های ایران، در سنجشی غیر واقعی، می‌گوید: “ایران ۵۴ فرودگاه دارد اما آلمان ۵ فرودگاه”! اطلاعاتی که می‌دهد نادرست است و صنعت هوایی ایران با آلمان قابل مقایسه نیست. آلمان فقط بیش از ۶۰ فرودگاه غیرنظامی دارد که همه آن‌ها فعال هستند و شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا از دهه بیست میلادی، یعنی حدود ۱۰۰ سال قبل راه‌اندازی شده است».
برچسب ها: چاخان‌ فرودگاه

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۰۷:۳۶
دروغ این آقا کارکرد خودش را دارد. ایشان دروغش را با علم به دروغ بودنش می گوید. عده ای که پای تلویزیون نشسته اند آن را باور می کنند. این عده هیچ گاه اهل حساب و کتاب نیستند. روزنامه نمی خوانند. مطالب آقای مهاجری را نمی خوانند. در اینترنت جستجو نمی کنند. کلاً به امثال این آقا مأموریت داده اند تا به جای آن ها تحقیق و نتیجه تحقیق را اعلام کنند و نتیجه تحقیق را بدون چون و چرا می پذیرند. البته این عده معتقدند بنده و آقای مهاجری هیچ نمی فهمیم و باید نظارت استصوابی بشویم. افتاد؟ (391572)
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۰۸:۲۲
مسئله ای نیست. آلمان را با دهات خودش اشتباه گرفته است. (391573)
darush
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۱۳:۰۴
ظاهرادر‌وغ و ریا از اصول مدیریت سیاستمدارها است (391590)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها