به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۳۵۰۶۲۷

مشکلی برای جدایی از تیم ملی عمان ندارم

مشکلی برای جدایی از تیم ملی عمان ندارم
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در تازه‌ترین اظهاراتش و در پاسخ به علاقه‌اش برای حضور در تیم ملی ایران عنوان کرده است که مشکلی برای جدایی از تیم ملی عمان ندارد.به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ همچنان تنها مربی کروات است که در جام جهانی هدایت یک تیم ملی دیگر غیر از کرواسی را بر عهده داشته است. او سه بار در لیگ اروپا هدایت دینامو را بر عهده داشت، او پنج عنوان قهرمانی در سه کشور کرواسی، چین و ایران دارد.
 
برانکو در بخشی از تازه‌ترین مصاحبه‌اش در پاسخ به احتمال حضور در تیم ملی فوتبال ایران گفته است: "من مربی تیم ملی عمان هستم. در بهمن ماه قراردادم را برای دو سال دیگر یعنی تا سال ۲۰۲۴ آنجا تمدید کردم اما یک بند در قرارداد دارم که در صورت جدایی باید جریمه‌هایی به فدراسیون فوتبال عمان پرداخت کنم، بنابراین اگر پیشنهادی را بپذیرم، اگر جایی شرایط بهتری پیدا کنم، مشکلی برای جدایی از تیم ملی عمان ندارم".

سرمربی کروات سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس ایران در ماه‌های گذشته و پس از اعلام نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره صلاحیت اسکوچیچ برای ادامه فعالیت در تیم ملی به عنوان یک گزینه برای جانشینی اسکوچیچ مطرح شده بود اما پس از ابقای هموطنش در تیم ملی ایران، این موضوع نیز مسکوت ماند. 
برچسب ها: برانکو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها