کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دی‌یانگ منتظر تماس این دو باشگاه

11 مرداد 1401 ساعت 17:33


گروه ورزشی: هافبک هلندی بارسلونا به خاطر غیبت منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا راهی این تیم نخواهد شد. او منتظر تماس چلسی و بایرن مونیخ است.به گزارش ایسنا، فرانکی دی یانگ یکی از بازیکنانی است که به احتمال خیلی زیاد در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات تابستانی از بارسلونا جدا خواهد شد.
 

آبی اناری‌ها برای فرار از بحران مالی و جذب گزینه مورد نظر ژاوی چاره‌ای جز فروش این هافبک هلندی ندارند. او حقوق بسیار بالایی را در بارسلونا دریافت می‌کند و ظاهرا با کاهش زیاد دستمزد خود مخالفت کرده است و این باعث شده تا گزینه اصلی جدایی از تیم باشد.منچستر یونایتد مشتری جدی دی‌یانگ است و حاضر است که برای جذب این هافبک باتجربه مبلغ مورد نظر آبی اناری‌ها را پرداخت کند.

این هافبک هلندی آبی اناری‌ها به پیشنهاد منچستر یونایتد پاسخ منفی داده است چر که او می‌خواهد در تیمی به میدان رود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.در ادامه گزارش الموندو آمده است که دی‌یانگ منتظر تماس یکی از دو باشگاه بایرن مونیخ و چلسی است و در صورتی از بارسلونا جدا خواهد شد که با پیشنهاد یکی از این دو تیم مواجه شود.

احتمال حضور این بازیکن در بایرن مونیخ بسیار کم است چرا که تیم آلمانی هزینه زیادی در تابستان سال جاری برای جذب بازیکنان جدید داشته است و از طرف دیگر هم به دنبال تقویت خط میانی خود نیست.اما احتمال حضور این بازیکن در چلسی زیاد است چرا که آبی‌های لندنی هنوز پرونده نقل و انتقالاتی خود را باوجود جذب ستاره‌های مثل کولیبالی و رحیم استرلینگ نبسته‌اند با این حال پیشنهاد رسمی به این بازیکن نداده‌اند.


کد مطلب: 350631

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350631/دی-یانگ-منتظر-تماس-این-دو-باشگاه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir