کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۱۶ سلبریتی مرد که بیشترین فرزند را دارند

12 مرداد 1401 ساعت 9:31


گروه فرهنگی:: تحقیقات مختلفی درباره ی تأثیر تعداد فرزندان بر کیفیت زندگی والدین صورت گرفته که با یافته های مختلفی همراه بوده اند.در هر حال، نظر علم درباره ی این موضوع هر چه که باشد، بعضی از سلبریتی های مرد از قرار معلوم علاقه ی زیادی به فرزند دارند و در طول زندگی خود صاحب فرزندان زیادی شده اند، مثل برد پیت که ۶ فرزند دارد یا ایلان ماسک که صاحب ۹ فرزند است.در ادامه از سلبریتی های مردی خواهیم گفت که فرزندان زیادی دارند.

ادی مورفی: ۱۰ فرزند
ادی مورفی ۴ پسر و ۶ دختر دارد که حاصل رابطه ی او با ۳ زن زندگی اش، ملانی بی خواننده ی مشهور انگلیسی، تریسی ادموندز و پیج بوچر هستند.

ایلان ماسک: ۹ فرزند
ایلان ماسک از همسر اولش، جاستین ویلسون نویسنده ی کانادایی، ۵ پسر دارد که سه تای آن ها ۳ قلو و ۲ تای دیگر ۲ قلو هستند. این زوج یک پسر دیگر هم داشتند که در دوران نوزادی بر اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد از دنیا رفت. ماسک از شریک عاطفی اش، گرایمز، خواننده ی مشهور کانادایی، یک پسر و یک دختر دارد. او به تازگی صاحب یک ۲ قلوی دیگر هم شده که ثمره ی رابطه ی او با شیوون زیلیس، از مدیران ارشد یکی از شرکت های متعلق به ماسک، هستند.

مل گیبسون: ۹ فرزند

مل گیبسون ۲ دختر و ۷ پسر از رابین دنیس مور، اوکسانا گریگوریوا، موزیسین روس و روزالیند راس دارد.

میک جگر: ۸ فرزند
میک جگر، خواننده ی گروه موسیقی رولینگ استون ۴ دختر و ۴ پسر دارد که ثمره ی رابطه ی او با زنان متعدد زندگی اش، مارشا هانت، بازیگر آمریکایی، بیانکا جگر، بازیگر نیکاراگوئه ای، جری هال، مدل آمریکایی، لوسیانا جیمنز، مدل برزیلی و ملانی همریک، طراح رقص آمریکایی هستند.

کلینت ایستوود: ۸ فرزند
کلینت ایستوود ۶ دختر و ۲ پسر دارد که حاصل رابطه ی او با جاسلین ریوز، فرانسیس فیشر، دینا ایستوود، مگی جانسون و روکسان تونیس هستند.

مایک تایسون: ۶ فرزند
مایک تایسون ۳ دختر  و ۳ پسر از کیمبرلی اسکاربورو، مونیکا ترنر، سول زاتیچل و لایکا کیکی اسپایسر دارد. تایسون یک دختر دیگر هم داشت که در ۴ سالگی بر اثر وقوع حادثه ای در خانه درگذشت.

رابرت دنیرو: ۶ فرزند
رابرت دنیرو از دایان ابت، خواننده ی آمریکایی، توکی اسمیت، بازیگر آمریکایی و گریس هایتاور، دیگر بازیگر آمریکایی، ۲ دختر و ۴ پسر دارد. یکی از آن ها فرزند دایان ابت از یک ازدواج دیگر است که دنیرو او را به فرزندخواندگی پذیرفت.

کوین کاستنر: ۷ فرزند
کوین کاستنر از ۳ زن زندگی خود، سیندی کاستنر، کریستین بامگارتنر و بریجت رونی، ۴ پسر و ۳ دختر دارد.

استیون اسپیلبرگ: ۷ فرزند
استیون اسپیلبرگ، کارگردان مشهور هالیوود، ۴ دختر و ۳ پسر از همسر سابق خود، ایمی آیروینگ و همسر فعلی اشT کیت کپشا دارد. ۲ تای آن ها فرزندخوانده های اسپیلبرگ هستند و یکی از آن ها فرزند کیت کپشا از یک ازدواج دیگر.

برد پیت: ۶ فرزند
برد پیت ۳ دختر و ۳ پسر دارد که ۳ تای آن ها فرزندان بیولوژیک او و حاصل ازدواجش با آنجلینا جولی، بازیگر مشهور آمریکایی و ۳ تای دیگر فرزندخوانده های او هستند.

استینگ: ۶ فرزند
استینگ، موزیسین مشهور، ۲ دختر و ۴ پسر دارد که ثمره ی ۲ ازدواج او، ابتدا با فرانسیس توملتی و سپس، ترودی استایلر هستند.

الک بالدوین: ۶ فرزند
الک بالدوین از همسر خود، هیلاریا بالدوین، ۳ دختر و ۳ پسر دارد.

جود لاو: ۶ فرزند
جود لا ۳ دختر و ۲ پسر دارد که حاصل رابطه ی او با سیدی فراست، بازیگر انگلیسی، سامانتا برک، مدل آمریکایی و کاترین هاردینگ، خواننده ی انگلیسی هستند. جود لا یک فرزند دیگر هم از همسر فعلی خود، فیلیپا کون دارد.

بروس ویلیس: ۵ فرزند
بروس ویلیس ۵ دختر از همسر سابق خود، دمی مور، بازیگر مشهور و همسر دومش، اِما همینگ، مدل و بازیگر انگلیسی آمریکایی دارد.

آرنولد شوارتزنگر: ۵ فرزند
آرنولد شوارتزنگر از همسر سابق خود، ماریا شرایور، ۲ دختر و ۳ پسر دارد.

پیرس برازنان: ۴ فرزند
پیرس برازنان ۴ پسر دارد. او یک دختر هم داشت که در سال ۲۰۱۳ به دلیل ابتلا به سرطان تخمدان از دنیا رفت. فرزندان برازنان ثمره ی ۲ ازدواج او، ابتدا با کساندرا هریس و سپس کیلی شی اسمیت هستند.


کد مطلب: 350682

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350682/۱۶-سلبریتی-مرد-بیشترین-فرزند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir