به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۳۵۰۶۹۰

تردید سرمربی پرسپولیس برای خرید مهاجم لژیونر

تردید سرمربی پرسپولیس برای خرید مهاجم لژیونر
گروه ورزشی:شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به یک دلیل خاص برای خرید یونس دلفی دچار تردید و دو دلی شده است! یحیی گل محمدی معتقد است لیگ کرواسی یک لیگ سطح پایین و ضعیف است که بازیکنان پس از بازی در آن دچار نزول وحشتناکی می‌شوند.
 
به طور نمونه مهدی مهدی‌خانی به عنوان ستاره تیم پدیده مشهد راهی واراژدین کرواسی شد. او در این تیم بازی کرد و سپس در لیست خرید یحیی گل محمدی در تابستان سال ۱۳۹۹ قرار گرفت.مهدی مهدی‌خانی شاگرد سابق یحیی گل محمدی، جزو خریدهای پرامید ابتدای فصل لیگ بیستم یحیی گل محمدی برای تقویت تیم پرسپولیس بود اما این خرید به نتیجه مثبتی ختم نشد و نتوانست گره‌ای از بازی‌های تیمش باز کند! او که از واراژدین به پرسپولیس آمد در ابتدا مجال زیادی برای بازی پیدا نکرد اما به مرور توانست دقایقی را برای نشان دادن خود به دست آورد. با این حال مهدی‌خانی از تاثیرگذاری حداقلی در پرسپولیس هم ناکام ماند تا در نهایت پس از پایان لیگ بیست و یکم از این تیم جدا شود.

حالا یونس دلفی نیز مشابه شرایط مهدی‌خانی را دارد. دلفی مهاجم سابق تیم ملی امید که در چند فصل گذشته خارج از ایران و در لیگ‌های بلژیک و کرواسی بازی می‌کرد، این روزها به ایران برگشته و به احتمال فراوان فصل آینده را در لیگ برتر بازی خواهد کرد. با توجه به اینکه پرسپولیس در خط حمله نیاز به بازیکن دارد و یحیی گل محمدی از مدیران پرسپولیس درخواست کرده تا مهاجمان مدنظرش را جلب کنند، شایعه حضور دلفی در پرسپولیس مطرح شد. البته چندی قبل این بازیکن به استقلال هم لینک شد ولی توافقی بین طرفین حاصل نشد. خود یونس دلفی هم به رغم تکذیب غیر رسمی باشگاه این موضوع و پیشنهاد پرسپولیس را تأیید کرد.

از آنجایی که استقلال چند مهاجم سرحال و قبراق مثل سجاد شهباززاده، کاوه رضایی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و پیمان بابایی را در اختیار دارد بنابراین خرید یونس دلفی از سوی این تیم منتفی است. در پرسپولیس اما یحیی گل محمدی هنوز مشغول سبک و سنگین کردن شرایط است.سرمربی پرسپولیس خوب می‌داند که تیمش با کمبود مهاجم روبروست اما نگران میزان آمادگی یونس دلفی پس از بازی در لیگ کرواسی است. او بیم آن دارد که سرنوشت مهدی مهدی‌خانی در پرسپولیس برای دلفی هم تکرار شود.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها