کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معشوقه پوتین هدف تحریم‌های جدید

12 مرداد 1401 ساعت 11:01


گروه بین الملل: دور جدید تحریم‌های آمریکا که سران روسیه را هدف می‌گیرد شامل زنی است که در گزارشات خبری از او به عنوان معشوقه دیرینه رئیس جمهور روسیه یاد می‌شود.

 وزارت خزانه‌داری آمریکا  اعلام کرد که دولت ویزای "آلینا کابائوا"، قهرمان سابق ژیمناستیک روسیه در المپیک و یکی از اعضای سابق دوما را مسدود و تحریم‌های دیگری بر اموال وی اعمال کرده است. این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که کابائوا رئیس یکی از خبرگزاری‌های رسمی روسیه است که از حمله مسکو به اوکراین حمایت می‌کند.
الکسی ناوالنی، فعال حقوق بشر محبوس روسیه و منتقدان کرملین مدت‌ها خواستار اعمال تحریم علیه کابائوا بوده‌اند و تاکید دارند که خبرگزاری وی در نشان دادن تفسیر غرب درباره این حمله به عنوان کمپین اطلاعات غلط سردمدار بوده است.
انگلیس در مه سال جاری میلادی کابائوا را تحریم کرد و اتحادیه اروپا نیز در ماه ژوئن محدودیت‌هایی را بر سفرها و اموال وی اعمال کرد.
آمریکا در آوریل سال جاری میلادی تحریم‌هایی نیز علیه "کاترینا تیخونووا" و " ماریا ورونتسوا"، دختران ولادیمیر پوتین اعمال کرده بود.
بعلاوه، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که ویزای ۸۹۳ مقام روس از جمله اعضای ارتش و شورای فدراسیون روسیه مسدود خواهد شد.


کد مطلب: 350719

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350719/معشوقه-پوتین-هدف-تحریم-های-جدید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir