کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مردم بصیرت شان از نمایندگان بشتر و جلوتر است

12 مرداد 1401 ساعت 12:57


گروه سیاسی: محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا خطاب به ذوالنوری نماینده قم نوشت: با سلام. در جلسه علنی مجلس، زبان به انتقاد از دولت آقای رئیسی گشوده‌اید و آن را مورد عتاب و خطاب قرار داده‌اید. گفته‌اید این دولت مثل تردمیل است که کار می‌کند اما جلو نمی‌رود.

خطاب به رئیس جمهور گفته‌اید، یک چهارم فرصت خدمت شما گذشت آیا یک چهارم اهدافی که باید طی کنید وصول شده است و به آن رسیده‌اید؟
گفته‌اید:کیست که نداند فساد سیستمی بانکی و قاچاق کمر اقتصاد کشور را شکسته است؛ کدام قرارگاه شما برای رفع این مشکلات فعال هستند؟
گفته‌اید:امروز کدام برنامه و طرح مشترک بین مجلس و دولت به عنوان میثاق مشترک وجود دارد که ما بر اساس آن مطالبه‌گری و مشکلات مردم را پیگیری کنیم؟
آقای ذوالنور! از قدیم گفته‌اند خودکرده را تدبیر نیست. آن روز که باتفاق دویست نماینده به رئیس جمهور کنونی نامه نوشتید و از او خواستید وارد انتخابات شود، باید فکر امروز را می‌کردید. آن روز جیک جیک مستان تان بود و یاد زمستان تان نبود.
آقای ذوالنور! یکسال طول کشیده تا به نتیجه‌ای برسید که امروز رسیده‌اید. میلیونها ایرانی همین حرفها را و البته حرفهای بیشتری که شجاعت گفتنش را ندارید، می‌دانستند. اما بصیرت شما عیب کرده بود در حالی که مردم بصیرت شان از شما بشتر و حداقل یکسال جلوتر بود.
آقای ذوالنور! این هنوز از نتایج سحر است. تا رسیدن به شب، راه درازی در پیش است . اگر بصیرتتان مثل یکسال گذشته ریپ نزند،خیلی چیزهای دیگر را که منتقدان دلسوز و علاقمندان این ملک و ملت بیان می‌کردند، خواهید فهمید هرچند که خیلی دیر خواهد شد.
راستی می‌خواستم بگویم، شما و خیلی‌های دیگر از بانیان‌ وضع‌ موجود (نتیجه عملکرد یکسال اخیر) هستید، هرچند قبلا هم مقصر خیلی از چیزها بوده‌اید.
آقای ذوالنور!  خدای ناکرده فکر نکنید مخاطبان شما نمی‌فهمند که یکی از دلایل مخالف‌خوانی‌هایتان، نزدیک شدن انتخابات مجلس است و برای اینکه باز هم برای نماینده شدن از مردم رای بگیرید، ژست اپوزیسیون گرفته‌اید.
ایام نمایندگی مستدام!


کد مطلب: 350758

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350758/مردم-بصیرت-شان-نمایندگان-بشتر-جلوتر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir