به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۵۰۷۹۹

غیرت و مردانگی تان کجا رفته است؟​

غیرت و مردانگی تان کجا رفته است؟​
گروه سیاسی: مهدی نصیری مدیر مسئول سابق کیهان در کانال خود نوشت:امام علی(علیه السلام): اطلاع یافتم یکى از سربازان معاویه به یک زن مسلمان حمله کرده و دیگرى به زنى غیر مسلمان(یهودی) که با مسلمانان هم پیمان بوده و سپس طلاهاى زن یهودی را به  زور بیرون آورده و زن، تنها وسیله دفاعش، التماس، خواهش و گریه و درخواست کمک بوده است. اگر مرد مسلمانى از این پس از روى تأسف و غصه بمیرد سزاوار است و سرزنش نمى شود. (خطبه ۲۷ نهج البلاغه)
به نام علی ع و نهج البلاغه، انقلاب و قدرت را قبضه کردید و امروز این گونه با یک زن برخورد و با شکنجه او را وادار به اعتراف می کنید. علی به کنار، غیرت و مردانگی تان کجا رفته است؟

نمی‌خواهی عذرخواهی کنی؟
مهدی نصیری، در یادداشت دیگری  نوشت: آیت الله سید احمد خاتمی، عضو فقهای شورای نگهبان و امام جمعه تهران، در خطبه های ۱۷ تیر، تعبیر و توصیف زشت و زننده ای در باره زنان شل حجاب  یا بی حجاب داشت که زیبنده یک انسان عامی هم نبود تا چه رسد به امام جمعه شهری که پایتخت ام القرای جهان اسلامش می خوانند! (حالا ام القرا با چه استدلالی بماند).
خاتمی گفته بود: "خیلی از این بی‌حجاب‌ها زن و بچه همین دزدها و اختلاس گرها هستند"!
این سخن امام جمعه بازتاب گسترده ای در فضای مجازی که هنوز نتوانسته اند صیانتش کنند، داشت و موجی از خشم را بابت این حرف زشت برانگیخت تا آنجا که آیت اللهِ امام جمعه را وادار به انکار کرد و در خطبه بعدی اش گفت:  "این حرف را نزده و گفته بی‌حجاب‌ها از خانواده‌هایی هستند که تدین ندارند و اصلا در کلامم اسمی از دزدها نبود."
البته این اصلاحیه علاوه بر خلاف واقع بودن، باز هم سخنی غلط و لااقل اثبات نشده ای است که اکثر بی حجابها یا شل حجابها از خانواده های غیرمتدین هستند، به خصوص اگر ملاک اصلی تدین را اخلاق و به خصوص دروغ نگفتن که کلید همه گناهان است، بدانیم.
در اینجا مجددا فضای مجازی - که همین جناب خاتمی سخت مدافع صیانتش است -  به میدان آمد و با انتشار فایل صوتی هر دو نماز جمعه نشان داد که جناب آیت الله خلاف واقع گفته اند..
چند روزی گذشت تا مجددا امام جمعه ام القرا به سخن و توضیح بر آمدند و گفتند:
"اینجانب در خطبه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ در یادداشت خود این جمله را ندیدم که اکثر بی حجاب‌ها از خانواده‌های دزدها هستند و در تلویزیون هم ندیدم، لذا به این باور رسیدم که آن را نگفتم و آن را در خطبه این هفته ۷ مرداد ۱۴۰۱ ابراز کردم، ولی بعد از نماز برخی نمازگزاران محترم جمعه گفتند که در خطبه قبل گفته‌اید، بنابراین تردیدی ندارم که این جمله سبق لسان و ناخواسته بوده است."
و بدون عذر خواهی از مردم و افکار عمومی که البته با نگاه امارتی و خلافتی شورای نگهبان به ولایت فقیه، ضرورتی ندارد، چون نظام را متصل به خداوند می بینند و خود را تنها پاسخگو به خدا و نه مردم می دانند، اضافه کرد:
"از خداوند می‌خواهم که دل‌های همه ما را به نور ایمان منور کرده و ما را در صراط بندگی خود استوار فرماید."
کار خوشمزه را رسانه ملی می کند و فضیحت فقیه امام جمعه را ویرایش و با حذف مورد توهین، در تلوبیون می گذارد.
اما کار خوشمزه تر را ارگان خبری رسمی حوزه های علمیه می کند و با گذاشتن فیلم سیما، مدعی می شود که در فضای مجازی نسبت خلاف به امام جمعه تهران داده شده و می گوید ما فیلم کامل را در اینجا منتشر می کنیم  بی خبر از این که دو روز بعد خود خطیب به اشتباهش اعتراف می کند.
به نظرم این گونه خلاف واقع گویی های برخی اهالی انقلابی گری را که نمونه فراوانی دارد مانند دروغگویی شنیعِ دو سه روزه در باب فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی، باید در چارچوب اندیشه خطرناک و ضد دینی "وجوب حفظ نظام به هر قیمتی" ارزیابی کرد که در آینده می تواند منشأ فجایع سهمگین تری شود.  پناه بر خداوند.

 
برچسب ها: سپیده رشنو

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۱۶:۳۳
این ها غیرت و مردانگی شان کجا بود؟............ (391605)
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۱۶:۳۵
...........با نام مصلحت نهادینه میشه. تا یایه قدرت محکم شود. (391606)
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۱۶:۴۱
این مشتها را رو صورت کسانی بزنید که اموال مردم و بیت المال و حق ملت را بالا میکشن و حیف و میل میکنن. فرزندانشان با بهترین امکانات در کشور دشمنانتان جولان میدهند. اما ما که در چنگال شماییم برای اعتراض تاوان پس بدهیم... (391607)
داروس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۲۲:۲۷
ایشون همونی هستند که دخترشون بدون رانت از دامپزشکی به پزشکی تغیر رشته دادند وای مصیبتا (391623)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها