کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چلسی ۲ بازیکن جدید جذب کرد

12 مرداد 1401 ساعت 17:19


گروه ورزشی: باشگاه چلسی دو بازیکن جدید را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفت.به گزارش ایسنا، گابریل اسلونینا دروازه‌بان آمریکایی یکی از دو بازیکن جدیدی بود که به چلسی پیوست. قرارداد این دروازه‌بان ۱۸ ساله با چلسی ۶ ساله است. او ۶ ماه اول را به صورت قرضی در شیکاگو فایر سپری خواهد کرد.اسلونینا یکی از آینده‌دارترین استعدادها در ایالات متحده محسوب می‌شود. او در ۱۴ سالگی با امضای قرارداد حرفه ای با این باشگاه آمریکایی، جوان‌ترین بازیکن تاریخ شیکاگو شد. او همچنین جوان ترین دروازه‌بان تاریخ MLS است که اولین بازی خود را برای شیکاگو در سن ۱۷ سالگی در آگوست ۲۰۲۱ انجام داد.
 

اسلونینا که ریشه لهستانی دارد برای تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایالات متحده بازی کرده است. او در اردیبهشت ماه سال جاری برای بازی‌های لیگ ملت ها به تیم ملی لهستان دعوت شد اما این دروازه بان دعوت تیم ملی لهستان را رد کرد تا تصمیم بگیرد برای تیم ملی فوتبال آمریکا بازی کند. به گزارش سان، انتقال اسلونینا برای چلسی ۱۸ میلیون دلار هزینه داشته است.علاوه بر این، چلسی اعلام کرده است که با استون ویلا برای جذب کارنی چوکوومکی، هافبک ۱۸ ساله به توافق رسیده است.  

چوکوومکا یکی از بازیکنان اصلی تیم زیر ۱۹ ساله‌های انگلیس است که در تابستان امسال قهرمان اروپا شد. این هافبک در مسابقات آن دوره خود را نشان داد و سه گل به ثمر رساند و در تیم منتخب بازی‌ها قرار گرفت. انتقال او ۲۴ میلیون دلار برای چلسی هزینه خواهد داشت.چلسی در دیدارهای دوستانه پیش‌فصل عملکرد خوبی نداشت و در یکی از دیدارهای خود با نتیجه ۴ بر صفر مقابل آرسنال شکست خورد تا هواداران، نگران تیمشان شوند. چلسی فصل گذشته ۱۹ امتیاز کم‌تر از منچسترسیتی کسب کرد و اکنون امیدوار است که بتواند شرایط بهتری داشته باشد.


کد مطلب: 350809

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350809/چلسی-۲-بازیکن-جدید-جذب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir