کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خسارت ۵۰۰۰ میلیارد تومانی سیل در مرزن‌آباد

12 مرداد 1401 ساعت 17:40


گروه جامعه: استاندار مازندران از برآورد اولیه ۵ هزار میلیارد تومانی خسارت ناشی از سیل در روستاهای بخش مرزن‌آباد چالوس خبر داد. به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور با اعلام خبر فوق و با بیان اینکه راه های مواصلاتی به تمام روستاهای بخش مرزن آباد بازگشایی شده است، خاطرنشان کرد: مشکلات مخابراتی برخی روستاها برطرف شده و ۵۰ درصد زیرساخت راه های مواصلاتی که برای تعمیر و بازگشایی به یک ماه زمان نیاز داشت؛ با کمک قرارگاه سازندگی سپاه کربلا، راهداری و بخش خصوصی بازگشایی شده است.
 

استاندار با بیان اینکه سیل ویرانگر چند روز گذشته موجب قطع راه های دسترسی ۲۴ روستای بالادست مرزن‌آباد به مناطق شهری شد و مشکلاتی را برای مردم این روستاها به وجود آورد، عنوان کرد: امروز موفق شدیم پس از عبور از رودخانه به روستاهای بالادست منطقه رفته و از نزدیک و به صورت میدانی از وضعیت موجود بازدید کرده و به طور مستقیم از شرایط مردم روستاهای بالادست مطلع شویم.

حسینی پور با اعلام اینکه حجم عملیات بسیار بالا است و مسیر ۶ کیلومتری در منطقه سیل‌زده واسپول در پیش‌رو قرار داد خاطرنشان کرد: این حجم از کار نیازمند زمان است تا مسیر برای حضور در منطقه تسهیل شده و کار شناسایی مفقودین هر چه سریع تر انجام شود. 


کد مطلب: 350823

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350823/خسارت-۵۰۰۰-میلیارد-تومانی-سیل-مرزن-آباد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir