به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۳۵۰۸۸۵

اعتراف امیر تتلو به ساختگی بودن ماجرای طلاقش

اعتراف امیر تتلو به ساختگی بودن ماجرای طلاقش
گروه فرهنگ و هنر: همین چند روز قبل بود که امیر تتلو بار دیگر در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد و مدعی شد که او و سحر قریشی از یکدیگر جدا شده اند. اما حالا امیر تتلو با انتشار متن هایی در کانال تلگرامی خود، به ساختگی بودن این ماجرا اعتراف کرده است.
او ابتدای هفته جاری گفته بود که آن ها طلاق گرفته اند و سحر قریشی خانه او را برای همیشه ترک کرده است. اما حالا امیر تتلو گفته است که سحر قریشی برای گذراندن تعطیلات به دبی سفر کرده است و قرار است یک ماه در این شهر بماند، اما باز به ترکیه بر می گردد.او همچنین گفته که آن ها همچنان زن و شوهر هستند و طلاق نگرفته اند.
البته این اولین باری نیست که امیر تتلو، با ادعای طلاق و جدایی از سحر قریشی توجه کاربران را به خود جلب می کند. او چند ماه قبل هم این قصه را تکرار کرد و ادعاهایی در مورد اعتیاد سحر قریشی مطرح کرد. بعد هم مشخص شد که طلاق و جدایی در کار نبوده است.
بیوگرافی سحر قریشی 
سحر قریشی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است و کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد. اما در حقیقت او با ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.
سحر قریشی همچنین سابقه بازی در فیلم هایی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه بازیگری خود دارد.
 
برچسب ها: امیر تتلو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها