به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۳۵۰۹۳۱

ستاره تیم ملی پرتغال به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

ستاره تیم ملی پرتغال به پاری‌سن‌ژرمن پیوست
گروه ورزشی: رناتو سانچس، هافبک پرتغالی باشگاه لیل، با امضای قراردادی ۱۵ میلیون یورویی رسما به پاری سن ژرمن پیوست.انتقال رناتو سانچس به باشگاه PSG قطعی شد تا او بعد از سه فصل درخشان در لیل راهی پاریس شود. ستاره پرتغالی پنجمین خرید تابستانی تیم پاریسی است. سانچس قرار است جای خالی جورجینیو واینالدوم که با ترک پاری سن ژرمن به رم منتقل شد؛ پر کند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها مبلغ قرارداد رناتو سانچس 15 میلیون یورو است و او تا سال 2027 بازیکن پاری سن ژرمن خواهد بود. البته در این قرارداد بندی وجود دارد که باشگاه فرانسوی می‌تواند قرارداد او را یک فصل دیگر تمدید کند. سانچس در سال 2019 از بایرن مونیخ به لیل منتقل شده بود.

هافبک ملی‌پوش پرتغالی بعد از رسمی شدن قراردادش با وبسایت PSG صحبت کرد و گفت:" از اینکه به پاریس پیوستم خیلی خوشحالم. مطمئن هستم که انتخاب درستی کردم. من پاری سن ژرمن را انتخاب کردم چون معتقد بودم پروژه باشگاه برایم بهترین گزینه است. زندگی در فرانسه هم برایم مهم بود. من این لیگ را خیلی خوب می‌شناسم. از اینکه در PSG با چند نفر از بازیکنان هموطنم همبازی می‌شوم خوشحالم. این می‌تواند روند جا افتادنم در تیم را تسریع کند".
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها