کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چگونه رمز اینستاگرام خود را پیدا کنیم؟

14 مرداد 1401 ساعت 12:54


گروه فناوری:فراموش کردن رمز عبور اینستاگرام و هر شبکه اجتماعی دیگری می‌تواند برای کاربران استرس زا باشد، زیرا این روزها اکثر ما زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی می‌گذرانیم. اما بازیابی رمز عبور و به‌طور خاص بازیابی رمز عبور اینستاگرام که در این مطلب می‌خواهیم به آن بپردازیم اصلا کار دشوار و پیچیده ای نیست و به چند روش امکان پذیر است.

بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق اپلیکیشن
شاید ساده ترین راه برای بازیابی رمز فراموش شده اینستاگرام استفاده از خود اپلیکیشن باشد. در این روش تنها با یک ایمیل یا پیامک می‌توانید رمز ورودتان را دوباره به دست بیاورید. کافی است مراحل زیر را انجام دهید.
در صفحه ورود گزینه Get help logging in را انتخاب کنید.در مرحله بعد باید مشخصات حساب کاربری‌تان را وارد کنید. اگر نام کاربری (Username) را به یاد دارید، آن را وارد کنید. در غیر این‌صورت می‌توانید ایمیل (email) یا شماره تلفنی (phone) را که با آن اکانت اینستاگرام ساخته‌اید وارد کنید.بعد از ورود این اطلاعات باید روشی را که می‌خواهید با آن رمزتان را بازیابی کنید مشخص کنید. بازیابی رمز عبور با این روش از طریق ایمیل، اس ام اس یا اکانت فیس بوک امکان‌پذیر خواهد بود.

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل:
در این روش کافی است گزینه Send an Email را انتخاب کنید. سپس وارد ایمیلتان شوید و ایمیلی که از سمت اینستاگرام برایتان ارسال شده باز کنید. این ایمیل حاوی یک لینک برای بازنشانی رمز اینستاگرام یا ریست کردن پسورد اینستاگرام (Reset Password) است. اگر ایمیلی در اینباکس (Inbox) مشاهده نکردید حتما پوشه اسپم (Spam) را بررسی کنید. در مرحله آخر روی لینک کلیک کنید و در این صفحه، یک رمز عبور جدید (New password) برای حسابتان انتخاب کنید و آن را تایید (New password, again) کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام با اس ام اس:
بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده با پیامک دقیقا مشابه روش قبل است. تنها تفاوت اینجاست که اینستاگرام لینک بازنشانی رمز عبور را از طریق پیامک برایتان ارسال می‌کند. پس کافی است این بار به جای گزینه Send an Email گزینه Send an SMS را انتخاب کرده و مراحل قبل را تکرار کنید.

بازیابی رمز عبور اینستاگرام با فیس بوک:
اگر قبلا حساب اینستاگرامتان را به حساب کاربری فیسبوک متصل کرده باشید می‌توانید به سادگی رمز فراموش شده اینستاگرام را بازیابی کنید. در این حالت Log in with Facebook را انتخاب کنید. وارد اکانت فیسبوک شوید و از آنجا رمز اینستاگرام فراموش شده را بازیابی کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام
مراحل کار در این روش نیز ساده است. تنها کافیست به سایت اینستاگرام بروید و گزینه?Forgot Password را انتخاب کنید. در صفحه بازشده در کادر سفیدرنگ، نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفنتان را وارد کنید و Send Login Link را بزنید. در این مرحله اینستاگرام از طریق ایمیل یا پیامک یک لینک برای ریست کردن کلمه عبور ارسال می‌کند.پس از کلیک روی لینک بازنشانی گذرواژه یا  (Reset Password) در صفحه جدید و در کارد اول رمز جدید اینستاگرام (New Password) را وارد کنید و در نهایت در کادر دوم آن را تایید (New Password Confirmation) کنید. در نهایت دکمه Reset Password را بزنید.

ذخیره دائم رمز ورود اینستاگرام
البته اینستاگرام قابلیت ذخیره اطلاعات ورودی را نیز به خدمات خود اضافه کرده تا در صورتی که اپلیکیشن اینستا به هر دلیلی از گوشی‌تان حذف شد و یا از حساب کاربری تان خارج شدید، برای ورود مجدد به برنامه هیچ مشکلی نداشته باشید. برای فعال کردن این قابلیت کافی است مراحل زیر را انجام دهید.ابتدا وارد بخش تنظیمات (Setting) حساب کاربری تان شوید. با باز شدن منو گزینه امنیت یا (Security) را انتخاب کنید. در منوی بعدی روی گزینه ذخیر اطلاعات ورود یا (Saved Login Info) کلیک کنید تا برای پیدا کردن رمز اینستاگرام خود با مشکل مواجه نشوید.


کد مطلب: 350969

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350969/چگونه-رمز-اینستاگرام-خود-پیدا-کنیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir