به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۳۵۱۰۲۶

ناگلزمن: با مانه، پیشرفت آشکاری داشته‌ایم

ناگلزمن: با مانه، پیشرفت آشکاری داشته‌ایم
گروه ورزشی:سرمربی بایرن مونیخ تیمش را شایسته پیروزی قاطع برابر آینتراخت فرانکفورت در آغاز بوندسلیگا دانست و به ستایش از سادیو مانه پرداخت. بایرن مونیخ فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا را مقتدرانه آغاز کرد و در دیدار برابرآینتراخت فرانکفورت با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.
 
ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ تیمش را شایسته پیروزی قاطع برابر آینتراخت فرانکفورت دانست.او گفت: از همان ابتدا نشان دادیم که تنها پیروزی می‌خواهیم و کیفیت بالایی خود را نشان دادیم. خیلی زود به گل رسیدیم و در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کردیم. با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.

سرمربی جوان بایرن درباره عقب کشیدن تیمش در نیمه دوم گفت: این کاملا طبیعی است. تیم‌ها هنوز در اول راه هستند و از نظر بدنی در وضعیت خوبی قرار ندارند. عقب کشیدن تیم ما در نیمه دوم هوشمندانه بود چرا که می‌خواهیم انرژی خود را برای بازی‌های بعدی ذخیره کنیم. هنوز بازیکنان به شرایط خوب بدنی خود نرسیده‌اند با این حال ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و نتیجه بازی هم چنین چیزی را نشان می‌دهد.سادیو مانه خرید جدید بایرن مونیخ در این بازی درخشید و یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند.ناگلزمن در ستایش از مانه گفت: او انعطاف بیشتری به سبک بازی ما داده است. با این بازیکن پیشرفت آشکاری در عملکرد ما دیده می شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها