کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلوپ: صلاح تحت تاثیر هالند و نونیز قرار نمی‌گیرد

15 مرداد 1401 ساعت 11:39


گروه ورزشی:یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، نگران تاثیر حضور ستاره‌های جوان بر عملکرد محمد صلاح نیست.

پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی و داروین نونیز به لیورپول باعث شده است که بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان منتظر درخشش این دو بازیکن در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشند.
 
این در حالی است که صلاح در چند فصل اخیر ستاره بی چون و چرای تیمش در این لیگ بوده است و فصل گذشته نیز موفق شد جایزه کفش طلا را به صورت مشترک به همراه سون هیونگ مین به دست آورد. کلوپ معتقد است که حضور ستاره‌های جوان دنیای فوتبال تاثیری روی عملکرد این بازیکن مصری ندارد و امیدوار است که او بتواند این فصل هم بیش از ۳۵ گل به ثمر برساند. 

سرمربی لیورپول در این باره به خبرنگاران گفت:« این که حضور هالند در سیتی و نونیز در لیورپول انگیزه بیشتری برای گلزنی به صلاح بدهد فقط در حد یک حرف است. شما نباید فکر کنید هر چیزی که از خودتان می‌گویید فورا روی ما تاثیر می‌گذارد و اهمیتی برای ما دارد.»او با اشاره به انگیزه درونی صلاح اظهار داشت:« مهاجمان جدید می‎آیند. در آلمان وقتی لوا رفت، سوال اصلی این بود که چه کسی گلزن جدید خواهد بود؟ شیوه برخورد آنها به این شکل است. مردم با موارد بسیاری انگیزه می‌گیرند اما بزرگترین انگیزه صلاح پیروی در دیدارها و گلزنی است و چیزی جز این نیست.»

کلوپ با ابراز امیدواری نسبت به درخشش دوباره این ستاره مصری در زمینه گلزنی اضافه کرد:« من فکر نمی‌کنم او زیاد درباره بازیکنان دیگر یا این که آنها چقدر گل می‌زنند فکر کند. شاید این کار را در ماه می و زمانی انجام دهد که 34 یا 35 گل زده است و این دو بازیکن دیگر 32 گله هستند. پیش از آن فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد.»


کد مطلب: 351057

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/351057/کلوپ-صلاح-تحت-تاثیر-هالند-نونیز-قرار-نمی-گیرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir