به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۳۵۱۰۷۲

قیمت و خرید تابلو دکوراتیو _ دکورآفیس

گروه کسب و کار: چیدمان و استفاده از المان‌ها و عناصر تزیینی، تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی یک فضا دارد. از این رو یکی از مهم ترین عناصر برای تزیین دیوار تابلو دیواری است. این عنصر از گذشته تا به امروز به شکل‌های متنوعی به کار رفته است. به همین دلیل در حال حاضر به صورت طرح‌های چاپ شده روی بوم نقاشی قابل استفاده است. البته روش‌های دیگری نیز برای ارائه آن وجود دارد. اما مجموعه دکورآفیس تمامی محصولات خود را به این شیوه ارائه داده است. بوم نقاشی مقاومت بالایی دارد و پارچه آن قابل شستشو است. همچنین نیازی به قاب ندارد. به ویژه اگر برای فضای مدرن استفاده شود.
قیمت و خرید تابلو دکوراتیو _ دکورآفیس
یکی از دلایل فروش تابلو چاپی روی بوم، قیمت مقرون به صرفه آن است. به همین دلیل افراد زیادی نسبت به خرید آن و نصبش روی دیوار اقدام می‌کنند. برخی برای این کار از طراحان با تجربه کمک می‌گیرند. طرح و رنگ یک اثر باید با نوع طراحی آن فضا یکی باشد. استفاده از رنگ‌های ملایم در این نوع آثار موجب خلق طرح‌های جدید و زیبایی خواهد شد. بهتر است برای فضاهای مختلف با کاربری متفاوت، تصاویر متنوعی استفاده شود.

بهترین تابلو دکوراتیو برای راهرو در منازل مسکونی کدام است؟
شاید تصور کنید برای بخش راهرو در منازل مسکونی نیازی به استفاده از تابلو دکوارتیو نیست. اما گاهی این بخش دارای متراژ قابل ملاحظه ای است و می‌توان از المان‌های تزیینی مختلف در آن استفاده کرد. مثلا با خرید انواع بوم‌های نقاشی با تصاویر متنوع می‌توان این بخش را از یکنواختی خارج کرد. بهترین طرح برای این بخش می‌تواند با توجه به سلیقه هر شخص متفاوت باشد. اما در این راستا باید به رنگ دیوار و یا روش طراحی ورودی دقت شود. بهتر است ورودی راهرو نیز بخشی از آن است به یک شکل طراحی شوند. المان‌های متنوعی برای این بخش وجود دارند. در نتیجه شما می‌توانید از آنها برای طراحی این فضا استفاده کنید.
با خرید تابلو با طرح‌های متنوع یک فضا نیز از نظر بصری دگرگون خواهد شد. ابعاد این اثار تاثیر زیادی بر کیفیت بصری آن دارد. در صورتی که راهرو منزل مسکونی کوچک باشد، بهتر است که بوم استفاده شده در این بخش نیز دارای اندازه‌های متناسب با این فضا باشد. طراحی بخش‌های مختلف منزل مانند راهرو باید مد نظر قرار بگیرد تا یک فضای یکدست و زیبا طراحی شود.

آیا استفاده از تابلو چاپی بهتر از نوع دست ساز است؟
همانطور که گفته شد در مجموعه دکورآفیس طرح‌های چاپی روی بوم ارائه می‌شوند. طبیعتا استفاده از آثار دست ساز می‌تواند موجب زیباتر شدن یک فضا شود. اما با وجود قیمت‌های بالا و تنوع کم این عناصر، آثار چاپی می‌توانند جایگزین مناسبی برای آن‌ها باشند. شما هنگامی که به یک تابلو چاپی نگاه می‌کنید یک پیام بصری را دریافت می‌کنید. این پیام در یک اثر نقاشی دست ساز نیز وجود دارد. بنابراین چندان تفاوتی در استفاده از این دو وجود ندارد. قیمت‌های مقرون به صرفه آثار چاپی موجب شده است که بیشتر طراحان، از این نوع عناصر برای پوشش دیوار استفاده می‌کنند.
قیمت تابلو چاپی کمتر از انواع دیگر این نوع آثار است. از این رو مشتریان نیز از این قیمت‌ها استقبال می‌کنند و با توجه به کیفیت بالای چاپ، آن را خریداری می‌کنند. کیفیت چاپ به گونه ای است که تصویر روی پارچه کنواس در نگاه اول غیر چاپی به نظر می‌رسد. شاید برخی تصویر کنند که این آثار نقاشی دست هستند. از این رو از نظر زیبایی تفاوتی بین این آثار وجود ندارد.

استفاده از قاب برای بوم نقاشی تابلو چاپی
امروزه بیشتر فضاها به صورت مدرن طراحی می‌شوند. در سبک مدرن پیچیدگی و استفاده از قاب‌های کار شده معنایی ندارد. از این رو طراحان ترجیح می‌دهند که بوم نقاشی را بدون استفاده از قاب روی دیوار نصب کنند. البته می‌توان در صورت تمایل از قاب‌های ساده استفاده کرد. اما این کار ضرورتی ندارد و تابلو‌های چاپی بدون قاب نیز زیبا هستند و برای طراحی فضاهای مختلف کاربرد دارند. در مجموعه دکورآفیس نیز آثار چاپی بدون قاب در اختیار مشتری قرار می‌گیرند. کیفیت چاپ به گونه ای است که این آثار نیازی به قاب‌های متنوع ندارد. بلکه بدون آن هم زیبایی خاص خود را دارند.
بوم نقاشی در ابعاد استاندارد به فروش می‌رسد. در نتیجه برای خرید می‌توانید ابعاد مناسب را انتخاب و تهیه کنید. یکی از مزایای بوم مقاومت بالای آن است. برای این کار کلاف بندی مقاومی در پشت اثر وجود دارد. پارچه آن نیز از کنواس مقاوم و ضدآب است. همچنین چاپ روی اثر نیز در برابر رطوبت مقاومت دارد و در شرایط مختلف دچار تغییر رنگ نخواهد شد. بهتر است برای خرید تابلو از طریق آنلاین و به صورت اینترنتی اقدام کنیم.

کاربرد انواع تابلو دیواری برای تزیین دیوار
می توانیم برای تزیین دیوار از انواع تابلو دیواری استفاده کنیم. هر کدام از این آثار دارای طرح‌های متنوعی هستند. به همین دلیل با توجه به طراحی فضا می‌توانیم از انواع آن با موضوعات مختلف استفاده کنیم. تزیین دیوار‌های داخلی یک فضا با توجه به نوع کاربری آن انجام می‌شود. به همین دلیل می‌توانیم برای پوشش دیوار از طرح‌های مختلف استفاده کنیم. دیوارهایی که در نقطه کانونی دید مخاطب قرار دارند، مکان مناسبی برای نصب این نوع آثار هستند. مثلا دیوار پشت مبلمان برای نصب بوم انتخاب خوبی است. بهتر است تابلو‌ها درست در مرکز مبلمان قرار بگیرند. ارتفاع نصب آن نیز باید متناسب باشد و بر اساس قواعد خاصی انجام شود.
بوم نقاشی نباید به مبلمان بسیار نزدیک و یا خیلی از آن فاصله داشته باشد. رعایت تناسبات در نصب آثار و المان‌های تزیینی بسیار موثر است. برای این کار می‌توانیم از طراحان فعال در زمینه دکوراسیون داخلی نیز کمک بخواهیم. تزیین دیوار یکی از بخش‌های مهم طراحی فضاهای مختلف است که باید به آن توجه شود. انواع آثار چاپی برای این کار قابل استفاده هستند.

روش‌های خرید تابلو کدامند؟
همانطور که ذکر شد روشهای مختلفی برای خرید تابلو وجود دارد. در روش حضوری شما باید مسافت‌های زیادی را طی کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در این صورت وقت، هزینه و... بیشتری را صرف خرید اثر مورد نظر خواهید کرد. اما در روش آنلاین دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه فروش تابلو نیست. شما می‌توانید به سایت مجموعه مراجعه و اثر مورد نظر را خریداری کنید. ممکن است تنوع آثار در سایت بیشتر از آثار موجود در فروشگاه باشد. زیرا این نوع عناصر به صورت سفارشی چاپ می‌شوند. در واقع شما ابعاد مورد نظر را اعلام می‌کنید و طرح چاپ می‌شود. مدت زمان کوتاهی برای دریافت این آثار در روش آنلاین نیاز است.
اگر از سایت‌های معتبر مانند دکورآفیس خرید کنید، روند خرید و دریافت محصول مورد نظر بسیار کوتاه است. در نتیجه شما در وقت و هزینه‌ها می‌توانید صرفه جویی کنید. گاهی تخفیفات مختلفی در سایت قرار می‌گیرد که موجب می‌شود که شما اثر را با قیمت مقرون به صرفه تری خریداری کنید. از این جهت خرید آنلاین تابلو دیواری را به شما توصیه می‌کنیم. این روش نیز با استقبال مشتریان همراه بوده است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها