به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۳۵۱۱۱۱

یارانه مرداد ۱۴۰۱ چه زمانی واریز می‌شود؟

یارانه مرداد ۱۴۰۱ چه زمانی واریز می‌شود؟
گروه اقتصادی:  در مورد زمان یارانه مرداد ۱۴۰۱ هنوز سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی مشخص نکرده است، اما همچون تیر ماه باید انتظار داشته باشیم که آغاز واریز یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه باشد. پایان واریزها نیز هنوز به شکل کامل مشخص نشده، اما احتمالا بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد.

در این میان برخی از رسانه‌ها نیز مدعی اند که در مرحله ۱۳۸، زمان واریز یارانه‌ها طولانی نخواهد شد و در یک روز خاص سرپرستان خانوار یارانه این مرحله را دریافت می‌کنند.این چهارمین یارانه نقدی جدیدی است که دولت رئیسی به حساب سرپرستان خانوار واریز میکند. گزارش‌ها می‌گوید یارانه مرداد ماه هم مانند ماه‌های قبل نقدی است و فعلا خبری از پرداخت کالابرگ یا همان کوپن الکترونیک نیست.

اما گفته‌های وزیر اقتصاد نشان می‌دهد که احتمالا از شهریور یا مهرماه پرداخت یارانه نقدی متوقف و کالابرگ توزیع می‌شود.سوال دیگری که وجود دارد این است که آیا این بار جاماندگان یارانه خود را به موقع دریافت می‌کنند؟ انتظار می‌رود که بر خلاف ماه قبل، این ماه لیست یارانه‌بگیران یکی شده باشد و همه مشمولان یارانه، همزمان کمک معیشتی ماه مرداد را دریافت کنند.
برچسب ها: یارانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها