کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بارسلونا منتظر ثبت نام کدام بازیکنان است؟

15 مرداد 1401 ساعت 13:59


گروه ورزشی: کاتالان‌ها برای حضور بازیکنان جدید خود در برابر رایو وایکانو، کار زیادی برای انجام دادن دارند.به گزارش ایلنا، بارسلونا در تاریخ 13 آگوست مسابقات فصل جدید را مقابل رایو وایکانو آغاز خواهد کرد اما هنوز هیچ یک از خریدهای تابستانی خود را قبل از شروع فصل ثبت نکرده است.

غول‌های کاتالونیایی با وجود اعلام بدهی‌های 1.35 میلیارد یورویی (1.16 میلیارد پوند / 1.42 میلیارد دلار) در سال 2021، قبل از فصل جدید هزینه‌های زیادی را صرف کرده‌اند.بارسا بودجه نقل و انتقالات را با فروش درصدی از حقوق تلویزیونی باشگاه و 25 درصد از سهام استودیو بارسا تامین کرده است، اما تنها در صورتی می‌تواند خریدهای جدید خود را ثبت کند که بتوانند معیارهای فیرپلی مالی لالیگا را رعایت کند.

بارسلونا منتظر ثبت نام کدام بازیکنان است؟
این تابستان یک پنجره نقل و انتقالات شلوغ در نیوکمپ بود و کاتالان‌ها برای روبرت لواندوفسکی که با مبلغ 50 میلیون یورو (42 میلیون پوند/51 میلیون دلار) از بایرن مونیخ آمده است، هزینه زیادی پرداخت کردند.رافینیا وینگر برزیلی نیز با مبلغ اولیه 59 میلیون یورو (50 میلیون پوند / 59 میلیون دلار) از لیدز یونایتد به این تیم پیوست، در حالی که ژول کنده، مدافع میانی سویا، آخرین خرید باشگاه در قراردادی 60 میلیون یورویی است.
بارسلونا همچنین منتظر ثبت نام آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه است که در تابستان امسال نیز به عنوان بازیکن آزاد به نیوکمپ نقل مکان کرده اند.

چرا بارسلونا نمی‌تواند خریدهای جدید خود را ثبت کند؟
بارسلونا از "اهرم‌های اقتصادی" برای جمع آوری سرمایه برای هزینه‌های تابستانی خود استفاده کرده است.
کاتالان‌ها 10 درصد از حقوق تلویزیونی خود در لیگ را به شرکت سرمایه گذاری جهانی Sixth Street Partners فروختند و سپس 15 درصد دیگر را فروختند تا 315 میلیون یورو دیگر (268 میلیون پوند / 320 میلیون دلار) به دست آورند.باشگاه همچنین از آن زمان فروش 25 درصد از استودیو بارسا را ​​به قیمت 100 میلیون یورو (84 میلیون پوند / 102 میلیون دلار) به socios.com تأیید کرده است، اما باید اهرم چهارم را برای ثبت همه خریدهای جدید خود فعال کند!بارسا می تواند 24.5 درصد باقی مانده از استودیو بارسا را ​​بفروشد که 100 میلیون یورو دیگر به ارمغان می آورد.

آیا خریدهای جدید بارسلونا مقابل رایو وایکانو بازی خواهند کرد؟
اگر قرار است بارسلونا خریدهای جدید خود را برای دیدار با رایو وایکانو در اختیار داشته باشد، ساعت در حال حرکت است، اگرچه خوان لاپورتا مطمئن است که آن‌ها راهی برای در اختیار داشتن بازیکنان جدید خود خواهند یافت.
او گفت: "ما کار را به خوبی انجام داده‌ایم و معتقدیم که همه شرایط را برآورده می‌کنیم. اسناد همه ارائه شده است و ما منتظر پاسخ لالیگا هستیم. ممکن است نابرابری وجود داشته باشد، اما می‌دانیم که هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت، زیرا همه چیز را رعایت کرده‌ایم و بازیکنان می‌توانند ثبت‌نام کنند."

آیا سایر باشگاه های لالیگا در ثبت نام بازیکنان مشکل دارند؟
بارسلونا تنها باشگاهی نیست که برای ثبت نام بازیکنان پیش از فصل جدید مشکلاتی را تحمل می‌کند.
در مجموع 90 بازیکن توسط باشگاه‌های مطرح اسپانیایی در پنجره نقل و انتقالات جذب شده اند اما تاکنون فقط 34 بازیکن ثبت نام کرده‌اند.رئال بتیس همچنان منتظر ثبت نام بازیکنان جدید ویلیان خوزه، لوئیس هنریکه و لوئیز فیلیپه است و ممکن است مجبور شود با فعال کردن یک "اهرم" راه بارسا را ​​دنبال کند.آلمریا نیز مشکلاتی دارد و پوزو، بابیچ، گوئدس، هوبولانگ مندس، آرنائو سولا، مارکو یا کایکی فرناندس را ثبت نکرده است.الچه، سویا رایو، ویارئال و رئال وایادولید نیز در آستانه فصل جدید با چنین مشکلی روبرو هستند.


کد مطلب: 351119

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/351119/بارسلونا-منتظر-ثبت-نام-کدام-بازیکنان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir