به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۳۵۱۲۱۶

یک ترفند مفید و ویژه در اینستاگرام

یک ترفند مفید و ویژه در اینستاگرام
گروه فناوری: خواندن پیغام‌های اینستاگرامی بدون آنکه فرستنده پیام متوجه شود مفید است و بسیار آسان. یک روش مفید برای بررسی دایرکت‌های اینستاگرام بدون اینکه فرستنده متوجه رویت توسط شما شود، نشان می‌دهیم.

ساده‌ترین راه برای خواندن یک پیام مستقیم در اینستاگرام بدون دیده شدن، مشاهده پیام از اعلان در صفحه اصلی است.اگر پیام برای مشاهده کامل، خیلی طولانی است و فقط یک پیش نمایش به شما می‌دهد، می‌توانید اعلان را نگه دارید و آن را به پایین بکشید که پیام را بدون کلیک کردن در برنامه گسترش می‌دهد.

مهم است که دکمه را با دقت نگه دارید، در غیر این صورت ممکن است به طور تصادفی روی برنامه کلیک کنید و برای فرستنده مشخص کنید که پیامش را خوانده‌اید.برای گوشی اندرویدی، نمی‌توانید از روش کشیدن استفاده کنید، اما می‌توانید روی فلش پایین سمت راست پیام کلیک کنید.

گزینه دیگر، محدود کردن کاربر از طریق تنظیمات برنامه اینستاگرام است.با انتخاب این ویژگی، پیام‌های جدید شخص به تب دوم ارسال می‌شود که به شما امکان می‌دهد بدون اطلاع فرستنده، آنها را مشاهده کنید.
هنگامی که آماده پاسخگویی هستید، باید پیام را مجاز یا تایید کنید، در این صورت فرستنده متوجه می‌شود که شما پیام را خوانده‌اید.همچنین هیچ اعلانی از فرد محدود شده دریافت نخواهید کرد. به این دلیل که این ویژگی برای مقابله با آزار و اذیت طراحی شده است.

با این حال، برای کارگزاران اینستاگرام که می‌خواهند پیام‌ها را در حالت مخفیانه بخوانند نیز مفید است.برای محدود کردن شخصی از طریق پیام‌های مستقیم، به نمایه او بروید و سه نقطه را که در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش خود قرار دارد، انتخاب کنید.یک منوی بازشو وجود خواهد داشت که در آن Restrict، Block و Report با رنگ قرمز فهرست شده است.شما باید بر روی دکمه Restrict کلیک کنید و سپس تصمیم را تایید کنید.پس از انجام این کار، هر پیامی در آینده به صندوق ورودی محدود شده خواهد رفت و فرستنده از محدود شدن آنها مطلع نخواهد شد.
برچسب ها: اینستاگرام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها