به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۳۵۱۲۲۷

مصدومیت وحشتناک بازیکن اورتون مقابل چلسی

مصدومیت وحشتناک بازیکن اورتون مقابل چلسی
گروه ورزشی: درحالیکه تنها ده دقیقه از دیدار چلسی و اورتون سپری شده بود بن گادفری، دفاع وسط اورتون، با تکلی بلند برای گرفتن توپ از حریف اقدام کرد اما این تکل باعث شد او با مصدومیتی بسیار شدید مواجه شود؛ مصدومیتی که تماشاچیان را چند دقیقه نگران حالش کرده بود و باعث شد مسابقه با وقفه‌ای ده دقیقه‌ای دنبال شود.

گادفری ابتدا توپ را با پاس به عقب برای دروازه‌بان تیمش، جردن پیکفورد، فرستاد. با اینکه تصاویر آهسته نشان می‌داد توپ از خط پشت دروازه عبور کرده ولی بازی ادامه پیدا کرد. پیکفورد برای جلوگیری از اعلام کرنر به سمت توپ حمله‌ور شد اما توپ جلوی پای کای هاورتز افتاد. بن گادفری که می‌خواست اشتباهش را جبران کند با تکلی بلند به سمت هاورتز رفت و مصدوم شد.

هواداران که متوجه شده بودند مدافع تیم‌شان با چه مصدومیت شدیدی روبرو است دقایقی در بهت و حیرت فرو رفته بودند و در سکوت صحنه رسیدگی به او در میدان را تماشا می‌کردند. گادفری خودش هم با صورتی که نشان می‌داد شوکه شده است بلافاصله به داور اشاره کرد که به رسیدگی پزشکی نیاز دارد.

در نهایت او بعد از ده دقیقه با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد و هواداران هر دو تیم که در گودیسون پارک حاضر بودند مدافع مصدوم اورتون را ایستاده تشویق کردند. جالب اینجا است که چلسی در وقتهای تلف‌شده ناشی از این وقفه طولانی، در دقیقه ۴۵+۹ موفق شد دروازه اورتون را باز کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها