به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۳۵۱۲۷۹

رونی: یونایتد باید به رونالدو اجازه خروج بدهد

رونی: یونایتد باید به رونالدو اجازه خروج بدهد
گروه ورزشی: وین رونی معتقد است که منچستریونایتد باید به کریستیانو رونالدو اجازه دهد تا تابستان امسال باشگاه را ترک کند.به گزارش ایسنا، هنوز یک سال از قرارداد فعلی رونالدو با منچستریونایتد باقی مانده است. فوق ستاره پرتغالی اولین حضور خود را زیر نظر اریک تن هاخ در دیدار مقابل رایو وایکانو انجام داد  اما او در نیمه دوم از سوی تن هاخ تعویض شد و بعداً دیده شد که رونالدو بازی را زودتر از موعد ترک کرد و قبل از سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد. رفتاری که سرمربی هلندی‌اش آن را «غیرقابل قبول» توصیف کرد.
 
رونی، هم تیمی سابق رونالدو در یونایتد معتقد است که اکنون زمان مناسبی برای شیاطین سرخ است تا راه خود را از برنده ۵ توپ طلا جدا کند.رونی گفت: من فکر می‌کنم یونایتد باید کریستیانو رونالدو را رها کند.اینطور نیست که رونالدو نمی‌تواند در تیم تن هاخ بازی کند. او می‌تواند در هر تیمی بازی کند. رونالدو همیشه برای شما گل می‌زند. اما دیدگاه شخصی من این است که یونایتد اکنون آماده رقابت برای قهرمانی نیست. باید تیمی بسازیم که بتواند در سه تا چهار سال آینده قهرمان لیگ شود و باید برای آن برنامه ریزی کرد.

او در ادامه گفت:  اگر گزارش‌ها مبنی بر اینکه کریستیانو می‌خواهد باشگاه را ترک کند صحت داشته باشد، پس یونایتد باید به او اجازه دهد تا برود و بازیکن دیگری در پست او بگیرد.اظهارات رونی بازتاب نظرات گری نویل، کاپیتان سابق یونایتد است، نویل نیز معتقد است که باشگاه باید به رونالدو اجازه دهد تا تابستان امسال تیم را ترک کند و به تیمی که دوست دارد برود. 

نویل گفت: دستاوردهای رونالدو در فوتبال فراتر از هر چیزی است که هر کسی می‌توانست آرزو کند و تصور کند.  او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران در یادها خواهد بود و همیشه خواهد بود. آنچه در تابستان امسال در منچستریونایتد رخ می‌دهد تا ۲۰ سال آینده فراموش خواهد شد. اما برای من ناخوشایند است که به عنوان کاپیتان سابق منچستریونایتد تماشا کنم که بازیکنی دوست دارد برود ولی باشگاه مانع می‌شود. وقتی سر الکس فرگوسن در گذشته بازیکنان را می‌فروخت یا خریداری می‌کرد، به این دلیل بود که آن بازیکن نیاز به انتقال داشت.  می‌دانم که هواداران منچستریونایتد می‌خواهند رونالدو بماند. اما اگر رونالدو بخواهد برود، منچستریونایتد باید این کار را تسهیل کند. 

مشخص نیست که آیا رونالدو در بازی هفته اول فصل جدید لیگ برتر انگلیس برابر برایتون به میدان خواهد رفت یا خیر اما تن هاخ می‌گوید خوشحال است که رونالدو همچنان بخشی از تیمش است.تن هاخ گفت: در مورد شروع فصل با رونالدو چه احساسی دارم؟ من واقعا خوشحالم. قبلاً به شما گفته بودم ما با او برای فصل جدید برنامه ریزی کردیم. ما یک مهاجم درجه یک داریم و من واقعا خوشحالم که او اینجاست، او در تیم است و ما به قرارداد پایبند هستیم.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها