به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۳۵۱۲۸۰

آینده من در‌سیتی به لیگ‌قهرمانان اروپا‌بستگی ندارد

آینده من در‌سیتی به لیگ‌قهرمانان اروپا‌بستگی ندارد
گروه ورزشی: سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد آینده او در این تیم به لیگ قهرمانان بستگی ندارد.به گزارش ایسنا، پپ گواردیولا که قراردادش در سال ۲۰۲۳ با منچسترسیتی به پایان می‌رسد، سیتی را به ۴ عنوان قهرمانی در لیگ برتر رسانده است اما بزرگ‌ترین قهرمانی قاره یعنی لیگ قهرمانان اروپا را به دست نیاورده است. بهترین نتیجه او در لیگ قهرمانان در سیتی کسب نایب قهرمانی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ بوده است.
 
گواردیولا درباره تاثیر لیگ قهرمانان بر ماندن یا رفتن او در سیتی گفت: آینده من در منچسترسیتی به لیگ قهرمانان اروپا بستگی ندارد. من می‌خواهم قهرمان لیگ قهرمانان شوم. در واقع همه سعی می‌کنند قهرمان شوند و باید تاکید کنم که کسب قهرمانی در اروپا برای من عقده نیست.

گواردیولا که دو بار با بارسلونا لیگ قهرمانان را بالای سر برد، اضافه کرد که از زمانی که از بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۶ به سیتی آمده است، انگیزه دارد که این تیم را همیشه به قهرمانی در لیگ برساند. او گفت: تنها دلیلی که به خاطر آن من اینجا هستم این است که تیم بهتر بازی کند و بازیکنان هر کدام بهترین بازی خودشان را به نمایش بگذارند. من فکر نمی‌کنم در ۱۱ ماه آینده چه اتفاقی می‌افتد. ممکن است قهرمان شویم یا نشویم. اگر قهرمان شویم فوق العاده بودیم و اگر نه باید شکست را قبول کنیم. هیچ چیز تغییر نمی‌کند.

منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در دیدار پیش روی خود در هفته نخست لیگ برتر در زمین تیم وستهام به میدان خواهد رفت که این دیدار مصاف دشواری برای تیم گواردیولا خواهد بود.پپ گواردیولا قبل از فصل جدید تیمش را تغییر داد و ارلینگ هالند مهاجم ۵۱.۱ میلیون پوندی را از بوروسیا دورتموند و کالوین فیلیپس هافبک ملی پوش انگلیسی را از لیدز با ۵۰ میلیون پوند به خدمت گرفت. برخی از بازیکنان مطرح نیز البته در تابستان امسال سیتی را ترک کردند. رحیم استرلینگ به چلسی پیوست و گابریل ژسوس راهی آرسنال شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها