به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۳۵۱۳۱۰

فاجعه‌هولناکی که یک‌تبعه بیگانه‌در رفسنجان رقم زد

فاجعه‌هولناکی که یک‌تبعه بیگانه‌در رفسنجان رقم زد
گروه حوادث:دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: عصر روزدوشنبه در منطقه نوق این شهرستان یک ماجرای قتل رخ می‌دهد و ۱۰ نفر به قتل می‌رسند.به گزارش فارس،ایمان شهسواری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان در ارتباط با این حادثه  رفسنجان اظهار داشت: قتل ۱۰ نفر تاکنون تأیید شده است و ماجرا در دست بررسی است.
 
 گفتنی است: کشته‌ها 4 ایرانی و 6 تبعه افغانستانی بودند.فرماندار رفسنجان از دستگیری قاتل که در حال خروج از استان بوده خبر داد و گفت: گویا وی مشکل اختلالات روحی روانی داشته است.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز  از درگیری و کشته شدن تعدادی از اتباع بیگانه در بهرمان رفسنجان به دلیل اختلافات شخصی خبر داد و گفت: ضارب این نزاع از تعادل روحی و روانی برخوردار نبوده است.

رحمان جلالی افزود: تعدادی نیز حین درگیری اتباع بیگانه به منظور میانجیگری وارد نزاع می شوند که متاسفانه ضارب با سلاح سرد به آنها نیز حمله می کند و آنها را به قتل می رساند. وی با بیان اینکه اختلافات ملکی و شخصی موجب راه افتادن این نزاع شده است تصریح کرد: ضارب قصد خروج از استان را داشت که توسط عوامل انتظامی در شهرستان انار دستگیر می‌شود.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: این نزاع به هیچ وجهه امنیتی نداشته و صرفا یک درگیری شخصی بوده است.
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها