به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۵۱۳۴۳

توافق پیکه و شکیرا برای حضانت فرزندان

توافق پیکه و شکیرا برای حضانت فرزندان
گروه ورزشی: پیکه و شکیرا، این زوج سلبریتی که از زمان جدایی در ماه ژوئن درگیر نبرد برای حضانت فرزندان خود بودند، سرانجام به توافق رسیدند؛ البته یک توافق موقت.پایان دادن جرارد پیکه و شکیرا به رابطه ۱۲ ساله‌شان در ماه ژوئن هنوز به فراموشی سپرده نشده و از آن زمان این زوج معروف در تیترهای خبری رسانه ها موقعیت خود را حفظ کرده‌اند.

عواقب این جدایی تا به حال بیش از یک بار نزدیک بود به جاهای باریک بکشد؛ مخصوصا وقتی موضوع حضانت فرزندان این دو یعنی ساشا و میلان مطرح شد. با این حال، آنها به یک توافق موقت دست پیدا کرده‌اند که فعلا برای ماه آگوست انجام خواهد شد.تیم حقوقی این دو در حال آماده سازی اسناد و مدارک خود هستند و پیکه و شکیرا راه خود را از یکدیگر جدا کرده‌اند، زیرا خانم خواننده می‌خواهد بچه ها را با خود به میامی ببرد، در حالی که آقای فوتبالیست تمایل دارد آنها را در بارسلونا نگه دارد؛ جایی که در تمام طول زندگیشان تا به امروز در آن زندگی کرده‌اند.

در ماه آگوست، بچه های این زوج قرار است دو هفته با پیکه در بارسلونا بمانند و دو هفته دیگر را با مادرشان در سن دیگو مکزیک و لس آنجلس سپری کنند.شکیرا پس از مدتی که اطراف اقیانوس اطلس سپری کرد، به خانه خانوادگی‌شان برگشت و بچه ها را پیش پیکه گذاشت. به این ترتیب، ساشا و میلان دو هفته آینده را با پدرشان سپری خواهند کرد و در بازی بارسلونا با رایو وایکانو حضور خواهند داشت.

گفتنی است، در پس‌زمینه، نبرد حقوقی برای تعیین حضانت دائم بچه‌ها ادامه خواهد یافت.در ابتدا همزمان با انتشار خبر جدایی پیکه و شکیرا، دلیل این جدایی از سوی رسانه ها خیانت پیکه اعلام شد. کمی بعد اما گفته شد دلیل واقعی جدایی این زوج سلبریتی که با وجود داشتن فرزند هرگز ازدواج نکرده بودند، مشکلات مالی بود که بینشان وجود داشت.
برچسب ها: پیکه شكیرا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها