به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۳۵۱۳۷۴

سیل وحشتناک در چهارمحال و بختیاری/فیلم

سیل وحشتناک در چهارمحال و بختیاری/فیلم
گروه فیلم: مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارندگی شدید و وقوع سیلاب در ۶ شهرستان استان چهارمحال و بختیاری، گفت: خسارات سیلاب هفته گذشته تشدید شدند.خسرو کیانی اظهار داشت: عصر روز گذشته ورود سامانه بارشی جدیدی را به استان شاهد بودیم که از قبل هشدار‌ها داده و اطلاع رسانی شد، این بارش‌ها قسمت جنوب و غرب استان چهارمحال و بختیاری یعنی شهرستان‌های لردگان، اردل، خانمیرزا، فارسان، کوهرنگ و بخش لاران شهرکرد را فرا گرفت.

وی با اشاره به تشدید خسارات مالی، بیان داشت: این سامانه بارشی موجب آب گرفتگی، وقوع سیلاب، مسدودیت جاده، خسارت به عشایر و مزارع کشاورزی و منجر به تشدید خسارات سیلاب گذشته شد، از روز گذشته تا کنون نیرو‌های امدادی و خدماتی در شهرستان‌ها فعال بودند که خدمات برقرار شد و جاده‌ها باز هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر رفع آبگرفتگی معابر و منازل در حال انجام است، مشکل خاصی وجود ندارد، اما در برخی از نقاط همچون خانمیرزا شاهد آبگرفتگی محصولات کشاورزی و منازل مسکونی هستیم. بررسی‌های میدانی برای ارزیابی خسارات صورت می‌گیرد، خوشبختانه تلفات جانی اتفاق نیفتاد.
وی با توصیه به مردم برای جدی گرفتن این سامانه بارشی، تصریح کرد: تا آخر هفته بارندگی را به صورت نقطه‌ای خواهیم داشت و مکان دقیق آن اصلا مشخص نیست، از مردم، کشاورزان، عشایر، شیلات‌داران، گردشگران و ... درخواست می‌شود حتما این بارش‌ها را جدی بگیرند، بارش‌ها سیلابی هستند و باید مراقب بود.
....
مرجع : تسنیم
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها