به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۳۵۱۴۱۸

کاپلو: رم الان در سطح یوونتوس است

کاپلو: رم الان در سطح یوونتوس است
گروه ورزشی: فابیو کاپلو مدعی است که آ اس رم اکنون در همان سطح یوونتوس قرار دارد.به گزارش ایسنا، یووه در فصل گذشته هیچ جامی کسب نکرده است و آنها در این پنجره نقل و انتقالات مشغول تلاش برای اضافه کردن بازیکنان جدید به تیم خود بوده اند که چندان در این امر موفق ظاهر نشدند.
 
آنخل دی ماریا، گلیسون برمر و پل پوگبا به یوونتوس پیوستند، اما پوگبا در حال حاضر مصدوم شده است. این در حالی است که سایر باشگاه های سری A کیفیت خود را بهبود بخشیدند. برای مثال رم پائولو دیبالا، نمانیا ماتیچ و جورجینیو واینالدوم  را به تیم خود اضافه کرده است، طوری که کاپلو معتقد است که آنها اکنون در همان سطح یووه هستند.
فابیو کاپلو گفت: در حال حاضر، فقط اینتر یک قدم جلوتر از بقیه است. با توجه به خریدهای صورت گرفته رم الان در سطح یووه است و توانسته کیفیت خود را بهتر کند. اگر یووه تیم خود را تقویت نکند، دیگران که این کار را انجام می دهند و یووه را پشت سر می گذارند. بهترین راه برای جبران فصل قبل این است که بازیکنان جدید را  به تیم خود اضافه کنیم. تا کنون خیلی خوب این کار را انجام نداده ایم، بنابراین باید در روزهای باقی مانده از این پنجره نقل و انتقالات کارهای بیشتری انجام دهیم وگرنه ضرر خواهیم کرد.

جیانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی اعلام کرد که آلگری از مدیران باشگاه خواسته با سه بازیکن قرارداد امضا شود؛ فیلیپ کاستیچ بازیکن آینتراخت فرانکفورت، لئوناردو پارداس هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن و آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکو مادرید سه بازیکنی هستند که آلگری خواستار عقد قرارداد با آنها شده است.

یوونتوس بعد از ۷ قهرمانی پیاپی که در سری A به دست آورد در دو فصل اخیر با افت محسوسی مواجه شد و این اینتر و میلان بودند که جام قهرمانی را بالای سر بردند. هواداران یووه امیدوار هستند که در فصل جاری و با خریدهای جدید، تیمشان دوباره به قدرت نخست فوتبال ایتالیا و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها