به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۳۵۱۴۹۰

این دمنوش‌منبع آنتی‌اکسیدان و ضدسرطان است

این دمنوش‌منبع آنتی‌اکسیدان و ضدسرطان است
گروه سلامت: چای گل محمدی از جمله غنی ترین منابع آنتی آکسیدان است. وجود کاتچین در این چای می تواند عاملی بسیار مفید در مقابله با سرطان باشد.آنتی اکسیدان ها از بدن در برابر اثرات مضر رادیکال های آزاد محافظت کرده و به این ترتیب از بروز سرطان ها پیشگیری می کند. ترکیبات آنتی اکسیدانی نه تنها از آسیب های رادیکال های آزاد جلوگیری می کنند بلکه بدون آسیب رساندن به سلول های سالم اطراف، باعث نابودی سلول های سرطانی می شود. در واقع این گل باعث بهبود سلامت درون و بیرون بدن و حفظ جوانی آن می شود.  
 
خاصیت تب بر بودن گل محمدی
اگر تب دارید می توانید به این چای اعتماد کنید. چای گل محمدی باعث کاهش دمای بدن شده و تب را کاهش می دهد. این چای برای پاکسازی بدن و کاهش التهاب و همچنین برطرف کردن ضایعات پوستی نیز موثر است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که گل سرخ از تشدید عفونت جلوگیری می کند. 

گل محمدی یک آرام بخش طبیعی
اصلی ترین خاصیتی را که درباره خواص چای گل محمدی می شناسیم خواصیت آرام بخش بودن این دمنوش است. نوشیدن چای گل محمدی تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر اعصاب انسان دارد. نوشیدن دمنوش گل محمدی می تواند خستگی یک روز کاری را بطور کلی از تن شما بیرون کند و شما با انرژی دوچندان ساعاتی خوش را در کنار خانواده بگذرانید. همچنین این نوشیدنی توانایی از بین بردن خستگی و بی خوابی را نیز در خود جای داده است.
طبع دمنوش گل محمدی

طبیعت چای و دمنوش گل محمدی معتدل می باشد. دمنوش گل محمدی حاوی مقادیر بالای ویتامین C، پلی فنل ها، ویتامین A، مواد معدنی مختلف، اسید مالیک، پکتین و اسید سیتریک، نئولول، گرانیول، میرن، کورستین و دیگر آنتی اکسیدان ها می باشد.بهترین زمان مصرف گل محمدی1 تا 2 ساعت پیش از غذا یا پس از غذا، بهترین زمان مصرف چای و دمنوش گل محمدی می باشد.

مضرات گل محمدی
زیاده‌روی در آن باعث ضعف قوای جنسی می‌شود.
برچسب ها: چای گل محمدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها