به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۳۵۱۴۹۴

ابراهیمی: پرسپولیس مشکل مهاجم را حل کند

ابراهیمی: پرسپولیس مشکل مهاجم را حل کند
گروه ورزشی:پیشکسوت فوتبال ایران عدم شفافیت مالی در فوتبال باشگاهی کشور را مشکلی اساسی دانست و تاکید کر که پرسپولیس باید با جذب مهاجم مشکل خود را حل کنند. ناصر ابراهیمی ارقام جابجایی بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی را ترسناک توصیف کرد و گفت: من منکر زحماتی که یک بازیکن می‌کشد تا به عالی‌ترین سطح از فوتبال کشور برسد نیستم. همیشه هم گفته‌ام که واقعاً فوتبالیست یا هر ورزشکاری تلاش می‌کند و بی آنکه حامی خاصی داشته باشد دل مردم را در مسابقات ملی یا باشگاهی شاد می‌کند. الان هم نمی‌گویم مشکل در قیمت گذاری بازیکنان است بلکه شفاف نبودن مسائل مالی در باشگاه‌ها و ارقامی که از آن صحبت می‌شود عجیب است.
 
پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: تیم‌هایی داریم که زیر بار قرض‌های میلیاردی هستند اما همان‌ها باز هم چندین قرارداد میلیاردی می‌بندند. اگر شفافیت مالی وجود داشته باشد ابهام در قرارداد نیز وجود نخواهد داشت. همیشه تیم‌های صنعتی بودجه‌های سنگین داشته‌اند و این روند همچنان ادامه دارد. بقیه باشگاه‌ها هم برای این کار مجبور هستند راهی را بروند که خیلی پاسخ خوبی در پی نداشته است. اینها می‌تواند مشکل اساسی ایجاد کند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات تاکید کرد: باید دید یحیی گل محمدی چه خواسته بوده است و کدام یک از بازیکنانش هنوز جذب نشده‌اند. آنچه نیاز به یک مهاجم محسوب می‌شود هنوز برطرف نشده است و در این مورد باید مشکل گلزنی پرسپولیس حل شود. من هنوز هم می‌گویم در فوتبال مدرن دنیا نقش هافبک اساسی است اما به هر حال برای تثبیت موقعیت‌ها و گل کردن آنها نیاز به گلزن است.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: در جابجایی بازیکن‌ها اسم‌ها رد و بدل شده‌اند. باید دید از دل لیگ برتر کدام پدیده‌ها خودنمایی خواهند کرد و برای خودشان می‌توانند اسم و رسم بسازند. امسال سالی است که بازیکنان عطش حضور در جام جهانی را دارند. باید دید چگونه می‌توانند سطح کیفی خود و تیم‌هایشان را بالا ببرند.

وی درباره نبرد قدرت برای تصاحب صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بین نامزدها یادآور شد: آنچه به حاشیه کشیده شده است منافع ملی است. نباید هر کاری برای رسیدن به جایگاه ریاست شود. آقایان برای آرامش در تیم‌های ملی و ایجاد نظم می‌آیند اما آنچه به چشم می‌خورد رفتارهایی است که هیچ نظمی را در پی نخواهد داشت.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها