به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۳۵۱۴۹۹

خرید جدید بارسلونا قطعی شد

خرید جدید بارسلونا قطعی شد
گروه ورزشی:مدافع اسپانیایی چلسی با ۸ میلیون یورو راهی آبی اناری ها خواهد شد تا ششمین خرید تیم در تابستان سال جاری لقب گیرد. فعالیت بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد. جرارد رومرو خبرنگار سرشناس ایتالیایی از خرید جدید آبی اناری ها خبر داد.
 
او در گفت و گویی که با رادیو کاتالونیا داشت، گفت:  مسئولان بارسلونا با آلونسو به توافق نهایی دست پیدا کردند و این بازیکن با ۸ میلیون یورو راهی نوکمپ خواهد شد. قرارداد با این بازیکن باتجربه تا سال ۲۰۲۴ خواهد بود.قرارداد آلونسو با چلسی تابستان سال ۲۰۲۳ به پایان خواهد رسید اما نیمکت نشینی های پیاپی او با آمدن توخل باعث شده است تا او خواستار جدایی و حضور در بارسلونا شود.

تجربه بالای این بازیکن می تواند کمک زیادی به آبی اناری ها کند. او می تواند مکمل بسیار خوبی برای یوردی آلبا در تیم ژاوی باشد.بارسلونا فعالیت بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته است. این تیم تاکنون با رافینیا، روبرت لواندوفسکی، ژول کنده، فرانک کسیه و کریستینسن قرارداد امضا کرده است و با مارکو آلونسو هم به توافق نهایی رسید.به نظر می رسد که بازهم فعالیت ژاوی در بازار نقل و انتقالات ادامه داشته باشد چرا که خبرهای زیادی درباره انتقال برناردو سیلوا به آبی اناری ها به گوش می رسد و شاید این هافبک پرتغالی گران ترین خرید فصل تیم هم لقب گیرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها