به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۳۵۱۵۰۱

جوسازی باشگاه اسپورتینگ علیه مهدی طارمی

جوسازی باشگاه اسپورتینگ علیه مهدی طارمی
گروه ورزشی:باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال که فصل گذشته مقاله‌ای توهین آمیز علیه مهدی طارمی منتشر کرده بود، بار دیگر نام مهاجم ایرانی پورتو را برای تحت فشار گذاشتن داوران به میان آورد. در یکی از بازی‌های هفته نخست لیگ فوتبال پرتغال تیم اسپورتینگ لیسبون به مصاف براگا رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۳ - ۳ به پایان رسید.
 
در جریان این مسابقه، «پدرو گونکالوس» بازیکن اسپورتینگ در محوطه جریمه براگا زمین خورد و داور پنالتی اعلام کرد؛ اما کمک داور ویدئویی این پنالتی را رد کرد و داور مسابقه تصمیم خود را تغییر داد.حالا و به بهانه این موضوع، باشگاه اسپورتینگ بار دیگر با نام بردن از مهدی طارمی، فشارها روی مهاجم ایرانی تیم رقیب یعنی پورتو را از همین هفته اول آغاز کرده است؛ آن‌هم در شرایطی که فصل گذشته این باشگاه با انتشار مقاله‌ای علیه طارمی، جنجال زیادی در پرتغال به پا کرد.

«میگوئل براگا» مدیر ارتباطات باشگاه اسپورتینگ در گفتگو با برنامه Raio-X با ابراز رضایت از داوری بازی این تیم گفت: امیدوارم این معیار جدید اعمال و حفظ بشود (رد کردن تصمیم داور وسط توسط کمک داور ویدئویی). فصل گذشته شاهد اعلام بعضی از این پنالتی‌ها برای طارمی بودیم.وی افزود: ما با این موضوع موافق هستیم. این معیار جدید است و فکر می‌کنم هم داور وسط و هم کمک داور ویدئویی عملکرد خوبی داشتند.
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها