به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۳۵۱۵۱۸

درخشان: کار پرسپولیس سخت‌تر از گذشته است

درخشان: کار پرسپولیس سخت‌تر از گذشته است
گروه ورزشی: پرسپولیس بازیکنان زیادی در نقل و انتقالات تابستانی جدب کرده و بازیکنانی چون بیرانوند، سروش رفیعی به این تیم برگشتند و بازیکنانی همچون اسماعیلی فر و پورعلیی گنجی به تازگی به جمع سرخ پوشان اضافه شدند. پرسپولیس در اولین بازی فصل باید در اصفهان به مصاف دوب آهن برود و تیم گل محمدی قرعه سختی دارد. به سراغ حمید درخشان پیشکسوت و سرمربی اسبق پرسپولیس رفتیم و با او درباره شرایط سرخپوشان صحبت کردیم:
 
پرسپولیس روز شنبه باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود. این بازی را چطور می بینید؟
پرسپولیس یارگیری نسبتا خوبی داشته اما شرایط برای قهرمان شدن این تیم سخت است. نه تنها ذوب آهن بلکه من تصور می‌کنم لیگ بیست و دوم به مراتب سخت تر از فصل گذشته است.

چرا؟ پرسپولیس تضعیف شده یا رقیبان قدرتمند شدند؟
به نظر من امسال رقیبان پرسپولیس خیلی خوب تقویت شده اند. سپاهان و استقلال بازیکنان خوبی جدب کردند و همچنین کادرفنی خوبی دارند. شاید حواس کسی به فولاد خوزستان نباشد اما این تیم بازیکنان بسیار خوبی خریده اند. همین طور مس رفسنجان یا گل گهر سیرجان که نفرات مناسبی جذب کرده اند. مطمئنا استقلال و سپاهان هم با مربیان پرتغالی و خریدهای خارجی دنبال موفقیت بوده و فقط به قهرمانی فکر می‌کنند.

پرسپولیس هم البته تقویت شده و فقط مهاجم خارجی باید بخرد؟
نفرات خیلی خوبی جذب پرسپولیس شده اند اما به نظر من فاصله نفرات اول و دوم در این تیم زیاد است! شما می‌بینید یکسری ستاره جذب شده اند اما نفرات پشت سر آنها خیلی فاصله دارند. در لیگ طولانی و فرسایشی شما باید ذخیره‌های خیلی خوبی هم داشته باشید.

به نظر شما چرا پرسپولیس در خرید مهاجم خارجی ناکام بوده است؟
من نظر خاصی ندارم اما برایم عجیب است سایر تیم‌ها دوتا دوتا مهاجم و بازیکن خارجی می‌خرند و پرسپولیس نمی‌تواند! چرا؟ دلیلش را باید خود دوستان توضیح بدهند که چرا؟ معاون باشگاه مصاحبه می‌کند و مدام می‌گوید به زودی مهاجم خارجی می‌آید یا اینکه مشغول مذاکره هستیم اما اتفاقی نمی‌افتد و این موضوع هواداران را نگران می‌کند.

ظاهرا بعضی دلالان و ایجنت‌ها از داخل ایران کارشکنی کرده اند؟
چرا این دلالان و ایجنت‌ها علیه تیم‌های دیگر و رقیبان پرسپولیس نمی‌توانند کارشکنی کنند؟ این صحبت‌ها تکراری و خسته کننده شده و بهتر است آقایان اقدامی‌انجام دهند که خیال طرفداران راحت شود.

به نظر شما دلیل اصلی تأخیر عجیب در خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیس چیست؟
من فکر می‌کنم مشکل اصلی پول خرید مهاجم خارجی است. من نمی‌دانم باشگاه پول و بودجه لازم را دارد یا اینکه می‌خواهد مهاجم ارزان قیمت و ۲۰۰ هزار دلاری بخرد؟ به هر حال پرسپولیس نیاز به مهاجم بزرگ و گلزن دارد و بازیکن خارجی با این مشخصات حداقل یک میلیون دلار می‌خواهد! پیدا کردن مهاجم با کیفیت آن هم با قیمت ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار دلار غیر ممکن است. به نظر من مشکل اصلی مالی است چرا که همه ما می‌بینیم سایر تیم‌ها به راحتی و با وجود تحریم‌های موجود بازیکن خارجی می‌خرند. این تأخیر نباید ربطی به تحریم‌ها یا دخالت ایجنت‌های ایرانی داشته باشد.
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها