به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۳۵۱۵۲۹

شکار بزرگ پرسپولیس تا ۴۸ ساعت آینده در تهران

شکار بزرگ پرسپولیس تا ۴۸ ساعت آینده در تهران
گروه ورزشی: اسامی مختلفی از جمله یورگن لوکادیا، آلیسون سافیرای و ... برای خط آتش پرسپولیس مطرح شده، اما باشگاه تأیید نکرده است. جالب آن که وقتی به تازگی یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس راهی ترکیه شده بود تا مذاکرات مستقیمی با مهاجم مدنظر سرخ‌پوشان انجام دهد و در روز‌های پایانی هفته قبل به تهران برگشت، هیچ اسمی از او و گزینه باشگاه به میان نیامد.

شاید بتوان گفت رضا درویش هفته بسیار سختی را پشت سرگذاشت. در روز‌های گذشته اخباری در خصوص توافق پرسپولیس با لوکادیا مهاجم هلندی منتشر شده بود، اما آخرین مذاکره سرخ‌ها با این بازیکن نتیجه‌ای در بر نداشت تا هواداران پرسپولیس حسابی نگران شروع لیگ بدون مهاجم خارجی باشند.هواداران پرشمار پرسپولیس علیه رضا درویش موضع گرفتند تا باشگاه پرسپولیس طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کند همچنان پیگیر خرید مهاجم خارجی است و در این خصوص به توافقاتی هم با یک گزینه رسیده است.

در همین ارتباط یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت گفت: متأسفانه رضا درویش در این هفته‌ها مورد هجمه بسیاری قرار گرفت که منصفانه هم نبود. او خودش استاد نقل و انتقالات است و از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی بهترین ستاره‌های ایرانی را بر اساس درخواست یحیی گل محمدی خرید، اما مهاجم خارجی مناسب نتوانست پیدا کند. برخی رسانه‌ها یا هواداران علیه مدیرعامل پرسپولیس موضع گرفته و سپاهان اصفهان و استقلال را مثال زدند که توانسته اند مهاجم خارجی بخرند. این درحالی است که نقش اصلی در این خرید‌ها را مورایس و ساپینتو سرمربیان پرتغالی تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال داشته اند.

این دو مربی پرتغالی بازیکنان مورد نظرشان را به باشگاه معرفی کرده، اما برای تسهیل در پروسه خرید خودشان دست به کار شده اند. همین کمک سرمربیان سپاهان و استقلال برای جذب بازیکنان مورد نظر خود کار را برای خرید بازیکنان راحت‌تر کرده است درحالی که یحیی گل محمدی از روی فیلم بازیکن انتخاب کرده و مذاکره با چنین بازیکنانی بسیار سخت‌تر است. با این وجود رضا درویش با یک شکار بزرگ به توافق رسیده است. مهاجمی که تا ۴۸ ساعت آینده به تهران آمده، فوق ستاره لیگ برتر و آقای گل ایران خواهد شد. منتظر باشید!
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها