به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۳۵۱۵۳۴

ماجرای زیرگرفتن عمدی یک شهروند

ماجرای زیرگرفتن عمدی یک شهروند
گروه جامعه: فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و معرفی عامل تصادف عمدی منطقه رجایی شهر کرج به مراجع قضائی خبر داد.
 سردار عباسعلی محمدیان در این خصوص بیان کرد: به دنبال انتشار فیلم زیر گرفتن یک خانم به وسیله خودرو ۲۰۶ در منطقه رجایی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۵ رجایی شهر کرج و کارآگاهان اداره مبارزه جرایم جنایی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی اولیه حاکی از این بود که به دنبال وقوع یک تصادف جزئی بین دو خودرو، درگیری لفظی بین رانندگان ایجاد می‌شود که با بالا گرفتن درگیری راننده یکی از خودروها پیاده می شود و در این حین راننده ۲۰۶ اقدام به زیر گرفتن او می کند.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مالک خودرو در کمتر از چند ساعت شناسایی و توسط ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر به کلانتری دعوت می شود، گفت: در ادامه راننده خودرو و عامل تصادف نیز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و به پلیس آگاهی هدایت می شود.
سردار محمدیان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده قضائی در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: بسیاری از جنایات صورت گرفته در کشور به واسطه عدم کنترل خشم مجرمان صورت می‌گیرد که نیاز است با آموزش مهارت کنترل خشم به جوانان و نوجوانان، از گرفتاری آن ها پیشگیری کنیم.


 
برچسب ها: استان البرز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها