به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۳۵۱۵۵۹

جان واریو: استقلال هنوز کامل بالانس نیست

جان واریو: استقلال هنوز کامل بالانس نیست
گروه ورزشی: بازیکن سابق استقلال می‌گوید نتیجه بازی مقابل سپاهان قهرمان فصل را مشخص نمی‌کندبه گزارش ایلنا، فابیو جان واریو بازیکن سابق استقلال می‌گوید در صورتیکه باشگاه بتواند نقل و انتقالات را به صورت کامل به پایان برساند هواداران می‌توانند برای کسب نتیجه موفق به همراه ریکاردو سایپنتو امیدوار باشند. گفتگوی او را با ایلنا می‌خوانید:
 
استقلال در هفته اول لیگ باید به مصاف سپاهان برود؟
این از جذابیت‌های لیگ است که در همین هفته اول دو مدعی جدی قهرمانی باید با هم دیدار کنند؛ و قشنگی کار اینجاست که نتیجه این بازی قهرمان فصل را مشخص نمی‌کند، اما حتماً در پایان فصل می‌تواند در سرنوشت دو تیم تاثیر گذار باشد.
 
رویارویی دو سرمربی خارجی هم قابل توجه خواهد بود.
بله، تقابل ساپینتو و مورایس که جذاب ترین مربیان این فصل هستند در همین هفته اول جذاب است. شاید خیلی‌ها از جمله خود من دوست داشتیم تقابل این دو را در لیگ ایران ببینیم و حالا مشخص شد که برای این منظور نباید خیلی هم منتظر بمانیم و به زودی این اتفاق رخ می‌دهد.
 
شرایط تیم در نقل و انتقالات را چطور ارزیابیمی‌کنید؟
استقلالی‌ها بازیکنان زیادی به خدمت گرفتند اما به نظر می‌رسد هنوز تیم به طور کامل بالانس نیست و برای این منظور حداقل دو بازیکن دیگر در خط میانی مورد نیاز است. با اینکه مهدی پور یک هافبک طراح است، اما پست تخصصی او هافبک دفاعی است و استقلال به یک بازیکن طراح برای پست هافبک تهاجمی نیاز دارد تا کارگردانی حملات و حرکات رو به جلو را بر عهده بگیرد. همچنین هنوز به یک وینگر دیگر برای سمت چپ نیاز است تا تیم کامل شود و من امیدوارم که مدیران باشگاه هرچه زودتر برای جذب این دو بازیکن اقدام کنند.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها