به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۳۵۱۵۹۹

ماجرای‌حمله‌قلبی یک‌بازیگر سر صحنه فیلمبرداری

ماجرای‌حمله‌قلبی یک‌بازیگر سر صحنه فیلمبرداری
گروه فرهنگی: «باب ادن‌کرک» هنرپیشه سریال «بهتره با سال تماس بگیری» از تجربه حمله قلبی در صحنه ساخت این سریال گفت.به گزارش ایسنا، «باب ادنکرک» می‌گوید حین ساخت سریال «بهتره با کال تماس بگیری» دچار حمله قلبی شده است و اگر همکارانش سی پی آر انجام نمی‌دادند او طی چند دقیقه جانش را از دست می‌داد.
«ادنکرک» که اکنون ۵۹ ساله است، سال گذشته حین فیلمبرداری آخرین فصل از پیش درآمد سریال «بریکینگ بد» در «نیومکزیکو» بر اثر حمله قلبی بیهوش شد. عوامل سریال با آمبولانس تماس گرفتند و در نهایت این بازیگر آمریکایی برای انجام جراحی به بیمارستان منتقل شد.

«ادنکرک» در توضیح این اتفاق می‌گوید: «یکی از زانوهایم را روی زمین گذاشتم و بعد از حال رفتم... من نفس نمی‌کشیدم. منظورم این است، اگر کسی آنجا نبود، اگر کسی سی پی آر انجام نمی‌داد، طی چند دقیقه می‌مردم.»عوامل و بازیگران سریال تمام روز مشغول فیلمبرداری بودند و «ادنکرک» نیز طبق روال همیشگی بین صحنه‌های فیلمبرداری دوچرخه سواری کرد. او یک مسابقه ورزشی را از تلویزیون تماشا کرد و سپس دچار حمله قلبی شد.

سریال «بهتره با سال تماس بگیری» هفته آینده پس از شش فصل در «نتفلیکس» به پایان می‌رسد. «باب ادندرک» در این سریال در نقش وکیلی به نام «سال گودمن» ظاهر می‌شود.در فصل ششم، دو شخصیت اصلی سریال «بریکینگ بد» یعنی «والتر وایت» با بازی «برایان کرینستون» و «جسی پینکمن» با بازی «آرون پاول» پس از سال‌ها انتظار ظاهر می‌شوند. در سریال «بریکینگ بد» شخصیت «سال گودمن» با «پینکمن» و «والتر وایت» مواجه می‌شود که از یک معلم شیمی به غول تولیدکننده مواد مخدر تبدیل می‌شود.«ادنکرک» برای بازی در سریال «بهتره با سال تماس بگیری» پنج بار نامزد دریافت جایزه امی شد.
برچسب ها: باب ادنکرک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها