به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۳۵۱۶۰۹

حراج اسباب‌بازی ۱۲۰ هزار دلاری فراری

حراج اسباب‌بازی ۱۲۰ هزار دلاری فراری
گروه گوناگون: موسسه حراج انگلیسی بونهامز به زودی یک دستگاه فراری اسباب‌بازی را به حراج خواهد گذاشت. این ماشین توسط یک خودروساز انگلیسی به نام لیتل‌کار کمپانی ساخته شده که تخصصش ساختن مدل‌های کوچک از ماشین‌های کلاسیک مشهور است.
ماشینی که لیتل‌کار کمپانی برای حراج ساخته، یک فراری تستاروسا است که در سال ۱۹۵۸ با راننده‌ای آمریکایی در مسابقات لومان شرکت کرد. این ماشین قرار است در آمریکا حراج شود و درآمد حاصل از فروش آن صرف امور خیریه خواهد شد.
لیتل‌کار کمپانی می‌گوید برای ساخت ماشین از نقشه‌ و طرح‌هایی که طراحان فراری برای مدل اصلی کشیده بودند استفاده کرده و ماشین تحت لیسانس فراری ساخته شده است. ابعاد این ماشین ۷۵ درصد ماشین واقعی است و همه بخش‌های آن کاملا شبیه به مدل اصلی است. قرار است ۲۹۹ دستگاه از این مدل کوچک ساخته شود.
قوای محرکه ماشین الکتریکی است و با هر بار شارژ می‌تواند تا ۹۰ کیلومتر حرکت کند. حداکثر سرعت سریع‌ترین مدل ۸۰ کیلومتر در ساعت است، اما می‌توان ماشین را با حداکثر سرعت ۲۴ و ۴۰ کیلومتر در ساعت هم سفارش داد.لیتل‌کار کمپانی قبلا مدل‌های کوچکی از بوگاتی تایپ ۳۵ و آستون مارتین DB5 هم ساخته است. خریداران معمولا باید یک سال برای تحویل این ماشین‌های کوچک صبر کنند.قیمت پایه این فراری کوچک ۹۵ هزار دلار است. موسسه حراجی بونهامز اعلام کرده که حراج را با قیمتی بین ۹۰ تا ۱۲۰ هزار دلار آغاز خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که در پایان حراج ماشین با قیمت بسیار بیشتری فروخته شود.


 
برچسب ها: فراری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها