کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هزینه کلاس زبان در تابستان 1401

18 مرداد 1401 ساعت 16:07

گروه آموزش : هزینه کلاس زبان از عواملی هست که زبانآموزان را در انتخاب دوره مورد نظر خود مردد می‌کند.ما در این مقاله عوامل موثر در هزینه کلاس زبان را بررسی کرده‌ایم.


یکی از مهمترین عواملی است که تأثیر بسزایی در انتخاب کلاس زبان انگلیسی دارد، هزینه‌های برگزاری این کلاس‌ها است. این موضوع در سال‌های اخیر که مراکز مختلفی نسبت به برگزاری این دوره‌ها اقدام کرده‌اند و هزینه‌های متفاوتی برای هر کدام از این کلاس‌ها، اخذ می‌کنند، به یکی از چالش‌های افراد برای ثبت نام در این دوره‌ها تبدیل شده است. توجه داشته باشید که هزینه‌های این دوره‌ها با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود؛ اما نباید در این میان، کیفیت آموزش‌ها را فدای این هزینه‌ها کرده و گول قیمت‌های پایین برخی از مراکز آموزشی را خورد.در این مقاله در مورد عوامل موثر بر هزینه آموزش آیلتس نیز صحبت خواهیم کرد.

هزینه کلاس‌های زبان بر چه اساسی تعیین می‌شود؟
در سال‌های اخیر تقاضا برای آموزش زبان انگلیسی در دوره‌های مختلف، افزایش یافته است. این تقاضاها در فصل تابستان بیشتر از فصول دیگر شده و همین امر سبب می‌شود تا قیمت‌ها با فصول دیگر، کمی متفاوت باشد؛ اما گذشته از این موضوع، هزینه‌های برگزاری این دوره‌های آموزشی در مراکز آموزشی مجاز مانند مرکز آموزش زبان سفیر گفتمان با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. به همین دلیل نیز حضور در این دوره‌ها می‌تواند گزینه‌ای مقرون به صرفه برای آموزش زبان در مدت زمان کوتاه و با کیفیت بالا باشد. این مرکز آموزشی دارای اساتید مجربی بوده و دوره‌های آموزش زبان را در انواع مختلف به متقاضیان ارائه می‌کند.هزینه‌های کلاس زبان انگلیسی در این مراکز آموزشی بر اساس پارامترهای زیر تعیین می‌شود:

هزینه کلاس زبان

حضوری یا آنلاین بودن کلاس زبان
امروزه اغلب افرادی که به دنبال آموزش آیتلس یا تافل هستند به دلیل مشغله کاری، فرصت حضور در کلاس‌های زبان را ندارند. به همین سبب در مراکز آموزشی زبان، کلاس‌های آموزشی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در حال برگزاری هستند. در کلاس‌های آنلاین، نرم افزار و سی دی‌های آموزشی نیز به زبان‌آموزان ارائه می‌شود.هر کدام از این دوره‌ها بنا به ویژگی‌هایی که دارند دارای هزینه‌های متفاوتی هستند. از این رو قبل از این که اقدام به ثبت نام کنید، در مورد هزینه‌های هر کدام از آنها پرس و جو کرده و سپس با توجه به شرایطی که دارید، یکی از این دوره‌ها را انتخاب کرده و ثبت نام نمایید.

کلاس فشرده زبان
همانگونه که گفته شد در مراکز معتبر برگزاری کلاس‌های آموزشی زبان خارجه، دوره‌های آموزشی در انواع مختلف ارائه می‌شوند. یکی از این دوره‌ها، دوره‌های فشرده می‌باشد. این دوره‌ها در مرکز آموزشی سفیر گفتمان در تعداد جلسات کمتری ارائه می‌شود؛ بنابراین کاربران می‌توانند با حضور در این کلاس زبان انگلیسی، در مدت زمان بسیار اندک، زبان انگلیسی را یاد بگیرند.با توجه به فشردگی این دوره‌ها، لازم است از اساتید خبره و متدهای به روزی استفاده شود. به همین سبب هزینه دوره‌های فشرده و فوق فشرده در قیاس با انواع دیگر، کمی بالاتر خواهد بود.

کلاس نیمه فشرده زبان
کلاس‌های نیمه فشرده در مقایسه با دوره‌های فوق فشرده، دارای تعداد جلسات بیشتری بوده و به تناسب آن نیاز است تا مدت زمان بیشتری برای حضور در این دوره‌ها و تکمیل آموزش، صرف شود.

کلاس گروهی زبان
یکی از دوره‌های برگزار شده در مراکز تخصصی آموزش زبان، کلاس‌های گروهی می‌باشد. در این دوره‌ها، تعداد مشخصی از افراد در محیطی آرام و امن تحت آموزش قرار گرفته و با طی کردن جلسات معینی، آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند. پس از اتمام این دوره‌ها، این افراد با حضور در آزمون آیتلس می‌توانند سطح یادگیری خود را تعیین کرده و با توجه به نتایج به دست آمده، در دوره‌های بعدی شرکت کنند.

کلاس خصوصی زبان
برخی از افراد تمایل دارند به صورت حضوری و یا آنلاین، آموزش‌ها را به صورت خصوصی دریافت کنند. در این دوره‌ها، اساتید آموزش زبان که دارای گواهینامه‌های بین المللی بوده و جزو اساتید بین المللی به شمار می‌روند، تمامی آموزش‌ها را به صورت خصوصی در کلاس زبان انگلیسی به متقاضی ارائه می‌کنند. سطح یادگیری افراد در این دوره‌ها به دلیل تمرکز بالای زبان‌آموز و تمرکز استاد بر ارائه مفاهیم آموزشی، بسیار بالا است.به این موضوع توجه داشته باشید که هزینه‌های برگزاری این دوره‌ها با دوره‌های نیمه‌خصوصی و گروهی، متفاوت خواهد بود.

کلاس نیمه‌خصوصی زبان
یکی دیگر از گزینه‌هایی است که زبان‌آموزان در مرکز آموزشی سفیر گفتمان‌ می‌توانند آن را انتخاب کنند حضور در کلاس‌های نیمه‌خصوصی است. در این دوره‌ها، تعداد محدودی از متقاضیان در کلاس‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند. به این ترتیب، کیفیت آموزش و زمان برای رفع مشکل و تمرین‌های بیشتر، افزایش پیدا می‌کند.

کلاس تخصصی آیتلس
برخورداری از مدرک آیتلس برای حضور در دانشگاه‌های خارجی، یکی از شروط به حساب می‌آید. همین امر سبب شده تا در سال‌های اخیر، تقاضا برای حضور در این دوره‌ها، افزایش یافته است. در این دوره‌ها، متقاضیان در آزمون آیتلس که به صورت آزمایشی برگزار می‌شوند شرکت کرده و سطح یادگیری خود را محک می‌زنند. به این ترتیب قادر خواهند بود تا در دوره‌های پیشرفته و تخصصی نیز ثبت نام نمایند.هزینه این کلاس زبان انگلیسی با توجه به دروسی که در آن ارائه می‌شود و همچنین طول هر ترم، متفاوت خواهد بود. در ضمن این هزینه‌ها برای کودکان و بزرگسالان نیز فرق دارد.

خدمات مرکز آموزشی زبان
امروزه مراکز آموزشی مختلفی در زمینه ارائه خدمات آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارند. هر کدام از این مراکز به تناسب خدمات ارائه شده و تجربه و دانش کادر فعال در مجموعه، دارای سطح کیفیت متفاوتی هستند. به همین سبب هزینه‌های آموزش در این مراکز نیز با هم فرق دارد.سفیر گفتمان به عنوان یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین مراکز آموزشی زبان در سطح کشور، از اساتید خبره و بین المللی در تمامی دوره‌های خود استفاده می‌کند. در ضمن تمامی کلاس‌ها دارای فضایی صمیمانه و امن هستند. کلاس‌های مخصوص کودکان نیز توسط اساتید آشنا به روانشناسی کودک برگزار می‌شود. از این رو نگرانی در مورد نحوه آموزش به افراد در این سنین وجود ندارد.

هزینه کلاس آیلتس

کلام آخر
حضور در کلاس‌های زبان انگلیسی به منظور آموزش این زبان در سال‌های اخیر به یکی از ضروریات تبدیل شده است. به همین سبب همه متقاضیان در پی یافتن مرکزی معتبر و مجرب در این زمینه هستند. مرکز آموزش زبان سفیر گفتمان به عنوان اولین مرکز ارائه کننده سیستم آموزشی هایبریدی، می‌تواند بهترین گزینه برای این افراد باشد.در این مرکز، کلاس زبان انگلیسی توسط اساتید مجرب بین المللی اداره می‌شود. از این رو از بابت کیفیت خدمات ارائه شده، جای هیچ گونه نگرانی نیست. 20 سال سابقه فعالیت، افتتاح بیش از 63 شعبه در سرتاسر کشور، پایبندی به اصول مشتری مداری، برخورداری از ۳ گواهی‌نامه استاندارد جهانی ایزو ۹۰۰۱ در مدیریت کیفیت، ایزو ۱۰۰۰۲ در مدیریت شکایات مشتریان و همچنین کسب نمایندگی تربیت مدرسین بین‌المللی زبان از دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج و ارائه خدمات مقرون به صرفه از دیگر ویژگی‌های این مرکز به شمار می‌رود.
 


کد مطلب: 351611

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/351611/هزینه-کلاس-زبان-تابستان-1401

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir