به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۳۵۱۶۸۰

بنزما:جدایی رونالدو، سبک بازی من را تغییر داد

بنزما:جدایی رونالدو، سبک بازی من را تغییر داد
گروه ورزشی:مهاجم رئال مادرید تاکید کرد که جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم باعث شد تا در سبک بازی او تغییر به وجود آید و نمایشی متفاوت با پیراهن رئال داشته باشد. کریم بنزما فصل بسیار متفاوتی را با رئال مادرید تجربه کرد.
 
این مهاجم فرانسوی در نقش یک فوق ستاره ظاهر شد. او به تنهایی در بسیاری از بازی‌ها چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان اروپا یک تنه باعث پیروزی رئال مادرید شد تا این تیم در هر دو جام با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر برد.
رئال در آستانه کسب یک جام دیگر با بنزما است. شاگردان آنچلوتی باید در سوپر جام اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت بروند.

بنزما قبل از این بازی گفت: مسیر سختی را برای حضور در این بازی پشت سرگذاشته‌ایم. برای همه بازیکنان ما یک رویا بود که چنین بازی را تجربه کنیم. اکنون آماده‌ایم و نهایت تلاش خود را برای بالا بردن جام به کار خواهیم گرفت.
او درباره این سوال که آیا بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان او است؟ اینگونه پاسخ داد: نباید من به این سوال پاسخ دهم. تنها چالش من این است که بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارم و بازی به بازی بهتر شوم. من همیشه نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم که به رئال کمک کنم. رئال تیم بسیار خوبی دارد و همه بازیکنان با جدیت برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و از انگیزه لازم برخوردار هستند.

بنزما درباره نزدیک شدن به رکورد ۲۵ جام مارسلو گفت: چنین چیزی در سرم نیست. من دنبال موفقیت شخصی با رئال نیستم بلکه تنها هدف من کمک به تیم است.او درباره جدایی رونالدو گفت: درست است که بعد از جدایی رونالدو گل‌های بیش‌تری به ثمر رسانده‌ام اما باید این را هم گفت که سبک بازی من بعد از جدایی این بازیکن به کلی تغییر کرد. من مجبور شدم که سطح آرزوها و بازی خود را بعد از جدایی رونالدو تغییر دهم. من رابطه خوبی با رونالدو دارم و او چه در داخل میدان و چه در بیرون کمک زیادی به من کرده است. من از ۲۱ سالگی در رئال بازی می‌کنم و وقتی راهی تیم شدم اصلا تصور نمی‌کردم که روزی کاپیتان نخست تیم شوم. از این روزها لذت می‌برم و افتخار می‌کنم که کاپیتان رئال هستم.

بنزما درباره جایگزین خود در رئال گفت: این سوال را باید از سرمربی تیم و رییس باشگاه پرسید. بازیکنان زیادی هستند که می‌توانند در پست من بازی کنند.او در پایان درباره مودریچ گفت: او بازیکنی است که من دوستش دارم. مودریچ به خوبی می‌داند که چگونه به توپ ضربه بزند. بازی کردن در کنار او باعث خوشحالی و افتخار من است.
برچسب ها: کریم بنزما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها