به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۳۵۱۷۳۰

رسپینا 24 چیست؟ معرفی شرکت خرید بلیط هواپیما آنلاین

گروه گردشگری: شرکت سامان سیر رسپینا امروزه به عنوان شرکت پیشروی خدمات گردشگری در زمینه فروش بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، هتل و تور شناخته می‌شود.
رسپینا 24 چیست؟ معرفی شرکت خرید بلیط هواپیما آنلاین
شرکت رسپینا 24 به عنوان اولین وب سایت فروش بلیط هواپیما سیستمی در کشور شناخته شده که در سال 1389 تاسیس شد. این شرکت با شعار "روی زمین نمی مانید" سعی دارد بهترین خدمات را در مراحل مختلف خدمات گردشگری، حتی بعد از خرید به مسافرین ارائه دهد. این شرکت از زمان تاسیس تا کنون به دلیل خدمات متنوع و متمایز و مشتری مداری، افتخارات و گواهینامه‌های متعددی از سوی سازمان‌های دولتی و شرکت‌های معتبری دریافت کرده است که می‌توانید با مراجعه به سایت رسپینا 24، لیست کامل آن‌ها را مشاهده کنید.

خدمات گردشگری رسپینا 24
شرکت خدمات گردشگری رسپینا، طیف گسترده ای از خدمات مانند فروش بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، رزرو هتل، تورهای داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. فروش بلیط هواپیمای ارزان با تضمین قیمت و کمترین روکشی، از خدمات ممتاز رسپینا در زمینه فروش اینترنتی بلیط هواپیما می‌باشد.
علاوه بر این به دلیل وجود پنل رزرواسیون آسان، شما می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، بلیط قطار انواع شرکت‌های ریلی و بلیط اتوبوس معمولی و VIP را برای مسیرهای مختلف و با قیمتی دلخواه رزرو کنید. ارائه خدمات متنوع در زمینه فروش تورهای گردشگری و بیمه مسافرتی از دیگر خدمات رسپینا 24 می‌باشد.

خرید بلیط هواپیما ارزان از رسپینا
شرکت رسپینا به منظور فروش بلیط هواپیما با قیمتی پایین تر، علاوه بر تضمین قیمت و فروش با روکشی پایین، سرویس‌هایی را ایجاد کرده است که می‌تواند کاهش قیمت بلیط‌ها را به مسافران اعلام کند. میزان روکشی بلیط هواپیما در سایت رسپینا در کمترین میزان تعیین شده است. بطوریکه می‌توانید بلیط‌ها را با تضمین قیمت از وب سایت رسپینا رزرو کنید. در خرید بلیط‌هایی که از سوی رسپینا نشان تضمین قیمت دارند، پس از رزرو بلیط، در صورتی که همان پرواز را در سایتی دیگر با قیمتی متفاوت یافتید، می‌توانید با تماس با کارشناسان، دو برابر مابه التفاوت بلیط‌ها را از شرکت رسپینا دریافت کنید.

سرویس خبرم کن رسپینا
یکی از سرویس‌هایی که برای اعلام کاهش قیمت بلیط هواپیما و خرید بلیط ارزان در سایت رسپینا وجود دارد، سرویس خبرم کن می‌باشد. این سرویس طوری طراحی شده است که با وارد کردن شماره تلفن و مشخص کردن درصد کاهش قیمت بلیط، پیامکی مبنی بر کاهش قیمت بلیط برای شما ارسال می‌شود. این سرویس را می‌توان بطور مجزا برای چندین مسیر پروازی در تاریخ‌های مختلف، فعال کرد.



سرویس چند بخرم رسپینا
سرویس چند بخرم نیز یکی از سرویس‌های محبوب رسپینا بوده که در آن امکان رزرو خودکار بلیط هواپیما با قیمت دلخواه وجود دارد. برای فعال سازی این سرویس پس از انتخاب پرواز می‌توانید در قسمت پایین اطلاعات مسافرین، گزینه ای تحت عنوان چند بخرم را مشاهده کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید برای تاریخ مشخصی بلیط مورد نظر را انتخاب کرده و با وارد کردن شماره تلفن، به محض کاهش قیمت، بلیط شما رزرو شده و اطلاعات آن برای شما ارسال می‌شود. البته به منظور رزرو بلیط باید از قبل در پنل ثبت نام کرده و موجودی خود را شارژ کنید.

خرید بلیط قطار از رسپینا
سفر با قطار یکی روش‌های سفر با تقاضای بالاست که علاوه بر راحتی سفر، نسبت به اتوبوس، مدت زمان کمتری را در سفر خواهید بود. علاوه بر این، قطارها بیشتر شهرهای کوچک و بزرگ کشور را نیز پوشش می‌دهد. شرکت رسپینا نیز با ایجاد خدمات متنوع در زمینه فروش بلیط قطار، خدمات متنوعی را برای طیف گسترده ای از اقشار مختلف مردم ارائه می‌دهد. از این خدمات می‌توان به پوشش دهی بیشتر مسیرهای ریلی داخلی و امکان رزرو آن در سریع ترین زمان ممکن، امکان خرید بلیط قطار ارزان با سرویس چند بخرم و خبرم کن، پشتیبانی 24 ساعته و امکان استرداد وجه در صورت کنسلی بلیط اشاره کرد.
یکی از مهم ترین موارد در بحث خرید بلیط قطار، بررسی امکانات و کیفیت آن در قطار می‌باشد. کیفیت صندلی‌ها، تخت و همچنین خدمات پذیرایی در قطارهای مختلف، با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل هنگام انتخاب بلیط قطار در وب سایت رسپینا می‌توانید در قسمت جزئیات آن، امکانات مختلف قطار، اعم از خدمات سرگرمی، نوع پذیرایی و امکانات کوپه واگن مورد نظر مطلع شوید.

بلیط اتوبوس را در سریع ترین زمان، از رسپینا رزرو کنید
با وجود گسترش و افزایش تعداد هواپیما و قطار، بسیاری از مسافران از اتوبوس برای سفر استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسپینا، انواع بلیط اتوبوس معمولی و VIP را در کوتاه ترین زمان رزرو کنید. شما می‌توانید پس از انتخاب مبدا و مقصد، با استفاده از فیلترهای مختلف، ساعت حرکت، ترمینال مبدا و ترمینال مقصد را مشخص کرده و در بهترین زمان ممکن به سفر بروید. با رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس از رسپینا نیازی به حضور از چندین ساعت قبل در ترمینال ندارید و می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید.

رزرو تورهای داخلی و خارجی ارزان از رسپینا
رزرو تور، مناسب ترین گزینه برای سفر برنامه ریزی شده به سایر شهرها و به ویژه  شهرهای خارجی می‌باشد. شرکت رسپینا دارای آفرها و پکیج‌های متنوع به همراه خدمات پشتیبانی 24 ساعته در زمینه تورهای داخلی و خارجی می‌باشد. با مراجعه به سایت رسپینا و صفحه تور و انتخاب شهر مبدا و مقصد و تاریخ رفت و برگشت، می‌توانید تور را به مدت دلخواه رزرو کنید.



یکی از ویژگی‌های سایت رسپینا برای رزرو تور داخلی، امکان انتخاب وسیله رفت و برگشت متفاوت می‌باشد. بدین صورت که پس از وارد کردن شهر مبدا و مقصد، ابتدا باید وسیله رفت و سپس وسیله برگشت را انتخاب کنید. در انتخاب هر کدام از این وسیله‌ها می‌توانید، هواپیما، قطار و یا اتوبوس را رزرو نمایید. یکی دیگر از مهم ترین موارد در زمینه رزرو تور خارجی، پشتیبانی آن می‌باشد. با خرید تور از رسپینا می‌توانید از پشتیبانی کارشناسان آن در هر ساعتی از شبانه روز، بهره مند شده و بدون دغدغه به سفر بروید.

رزرو بهترین هتل‌های داخلی و خارجی در رسپینا
شرکت رسپینا علاوه بر هواپیما و قطار و اتوبوس، بهترین خدمات را در زمینه رزرو هتل داخلی و خارجی ارائه می‌دهد. مهم ترین مسئله در بحث رزرو هتل، ارائه قیمت به روز می‌باشد. با مراجعه به وب سایت رسپینا و جستجوی شهر مورد نظر، لیست بهترین هتل‌ها با قیمت‌های مناسب را مشاهده کرده و با انتخاب هتل، لیست قیمت اتاق‌ها به همراه امکانات موجود در آن را بررسی کنید. با رزرو هتل از وب سایت رسپینا می‌توانید، از خدمات تضمین بهترین قیمت استفاده کرده و با خیالی راحت و بدون بررسی سایر سایت‌ها، هتل را با قیمتی مناسب تر رزرو کنید.
یکی از مهم ترین موارد در زمینه رزرو هتل داخلی و خارجی، پشتیبانی 24 ساعته از زمان رزرو تا لحظه ورود به هتل و دریافت کلید اتاق می‌باشد. همچنین می‌توانید با رزرو از سایت رسپینا، واچر هتل را به صورت آنی دریافت کنید. علاوه بر این در رزرو هتل‌های خارجی نیازی به پرداخت پول به صورت دلار ندارید و می‌توانید با پرداخت ریالی، هتل خارجی را همانند هتل داخلی و بدون دغدغه رزرو کنید.

خدمات بیمه مسافرتی در سایت رسپینا
یکی از خدمات معدودی که در سایت رسپینا ارائه می‌شود، خدمات مربوط به بیمه مسافرتی می‌باشد. این بیمه مسافرتی برای سفرهای خارجی بوده که شامل خدمات متنوع پزشکی، حوادث غیرمترقبه، گم شدن چمدان و مدارک و چندین مورد دیگر است. برای خرید این بیمه می‌توانید با مراجعه به سایت رسپینا و گزینه بیمه مسافرتی، این خدمات را برای کشور مقصد رزرو کنید.

رزرو آنلاین انواع بلیط و تور با اپلیکیشن رسپینا
به دلیل گسترش استفاده از تلفن همراه، سایت رسپینا علاوه بر سایت، دارای اپلیکشن حرفه ای نیز می‌باشد، که می‌توانید به راحتی و با چند لمس، بلیط هواپیما، قطار، تور و بلیط اتوبوس را رزو کنید. برای دریافت اپلیکیشن رسپینا می‌توانید از برنامه‌های معتبر دانلود اپلیکیشن برای اندروید و ios استفاده کرده و یا به وب سایت رسپینا مراجعه کنید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها