به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۵۱۷۵۴

آزادکاران پنج وزن نخست حریفان خود را شناختند

آزادکاران پنج وزن نخست حریفان خود را شناختند
گروه ورزشی:نتایج قرعه کشی آزادکاران پنج وزن نخست تیم ملی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد. نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های کشورهای اسلامی، از امروز در شهر قونیه ترکیه به مصاف حریفان خود می‌روند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم که با حضور ۱۰ نفر برگزار می‌شود، رضا مؤمنی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف وحیداف از تاجیکستان می‌رود.در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۰ نماینده دارد، مرتضی قیاسی در دور اول به مصاف حمزه آلاجا از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با حاجی علی اف دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره و برنز المپیک از آذربایجان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر به روی باسکول رفته اند، محمدصادق فیروزپور در دور نخست با اریلماز از ترکیه کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف ایساکوف از اردن می‌رود.در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۸ نفر شرکت کرده اند، علیرضا کریمی در دور اول با کاریپبایف از قرقیزستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران الجزایر و چاد می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۰ نفر حضور دارند، مجتبی گلیج در دور نخست به مصاف بایس کوباتوف از قرقیزستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با ماحمدبکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.مسابقات اوزان فوق امشب با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می‌رسد.
برچسب ها: کشتی آزاد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها