به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۳۵۱۷۶۲

بهترین رستوران‌های رامسر؛ قطب شکم‌گردی مازندران

گروه کسب و کار: شهر رامسر برای خیلی از جوان‌های دهه شصت و هفتاد شمسی به‌معنای خوشگذرانی و بهترین انتخاب سفر بود.
بهترین رستوران‌های رامسر؛ قطب شکم‌گردی مازندران
در فیلم بچه‌های آسمان هم سفر به رامسر جزو سه جایزه اول قرار داشت. این شهر هنوز هم مثل قبل از بهترین مقصدهای توریستی است و ویلاهای رامسر از بهترین اقامتگاه‌های شمال هستند. امروز به معرفی بهترین رستوران‌های شهر رامسر خواهیم پرداخت.

رامسر قدیمی ترین شهر توریستی شمال
رامسر در غربی‌ترین منطقه استان مازندران از قدیمی‌ترین جاهای دیدنی این‌جاست.
 اولین ویلاهای رامسر جزو همان اولین ویلاهای ساخته شده در شمال هم به‌حساب می‌آیند و این شهر مثل همه شهرهای شمالی پر از رستوران‌ّهای متنوع با غذاهای خیلی خوشمزه است.
 
۱. رستوران خاور خانم
احتمالا از هر کسی آدرس بهترین رستوران رامسر را بپرسید به شما رستوران خاور خانم را پیشنهاد می‌کند. خیلی‌ها می‌گویند یکی از دلایل سفر به شهر رامسر همین امتحان کردن غذاهای فوق‌العاده خاور خانم است. 
در این رستوران در کنار غذاهای خیلی خوشمزه از منظره و چشم‌انداز زیبایی از رامسر هم می‌توان لذت برد. مرغ شکم‌پر و کباب ترش را هم در الویت‌های انتخاب خود در منوی غذای رستوران خاور خانم بگذارید.
 
۲. رستوران برادران
برای آن دسته از مسافران رامسر که به ماهی علاقه زیادی دارند رستوران برادران را باید معرفی کنیم. رستوران برادران از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر رامسر و از بهترین‌ها محسوب می‌شود. در بین ماهی‌های رستوران برادران ماهی سفید را فراموش نکنید. اگر به غذاهای اصیل شمالی هم علاقه دارین ترشه‌تره رستوران برادران حتما شما را راضی خواهد کرد.
 
۳. رستوران اکبر جوجه
امروز دیگر نه فقط در شهرهای شمالی که در همه جای ایران رستوران‌هایی با نام اکبر جوجه داریم اما اگر کنجکاو یا کمی شکمو هستید و دوست دارید طعم این رستوران را امتحان کنید رستوران اکبر جوجه مشهد بدون شک انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. در این رستوران تنها غذایی که سرو می‌شود همین اکبر جوجه است.
 
۴. رستوران قزل پارک
از رستوران‌های پیشنهادی موقع سفر به رامسر باید از رستوران قزل پارک نام ببریم. این رستوران در یک جاده جنگلی به اسم دالخانی قرار دارد. برای رفتن به این رستوران از یک جاده پر پیچ و خم ولی خیلی زیبا و سر‌سبز باید گذر کنید که به کمی احتیاط در رانندگی نیاز دارد اما خوردن ماهی قزل آلا در رستوران قزل پارک به شما ثابت می‌کند که اینجا ارزشش را دارد.
 
۵. رستوران بلوط



حالا که بحث رانندگی شد پیشنهاد می‌کنیم اگر حوصله کمی رانندگی بیشتر دارید رستوران بلوط در روستای اربه کله را از دست ندهید. روستای اربه کله و رستوران بلوط در ارتفاعات مازندران قرار دارند. در این رستوران شما اصیل‌ترین غذاهای مازندران را با طعم واقعی و قدیمی آن می‌توانید امتحان کنید.
 در رستوران بلوط فسنجون اردک و اشپل ماهی تا مرغ ترش و میرزا قاسمی و باقالی قاتق در بهترین طعم خود سرو می‌شوند. همان‌طور که گفتیم این رستوران در ارتفاعات روستای اربه کله قرار دارد و برای همین هنگام غذا خوردن در رستوران بلوط منظره وسیع و زیبایی در برابر شما قرار می‌گیرد.
 
۶. رستوران مظاهری
رستوران مظاهری در رامسر را به چند دلیل حتما بروید. این رستوران قیمت مناسبی برای منوی غذای خود دارد و در عین حال از با کیفیت‌ترین رستوران‌های شهر رامسر هم است. غذاهای چشم و دل‌سیرکن و سنتی این رستوران با بهترین کیفیت ارائه می‌شوند. ماهی‌های مختلف و خورشت‌های خوشمزه، میرزا قاسمی و باقالی قاتوق این رستوران ارزش حداقل چند بار امتحان کردن را دارند.
 
۷. رستوران دوستی
رستوران مهم دیگر برای امتحان غذاهای محلی و سنتی رستوران دوستی رامسر است. شما در این رستوران بهترین طعم‌های غذاهایی مثل کباب ترش، جوجه ترش، ترشه تره و میرزا قاسمی را با قیمتی معقول و مناسب می‌توانید امتحان کنید. رستوران دوستان اگرچه در استان مازندران قرار دارد اما غذاهای گیلانی را هم با کیفیت عالی ارائه می‌کند.
همان‌طور که قبلا گفتیم رامسر از قدیمی‌ترین شهرهای توریستی در استان مازندران و تمامی شهرهای شمالی هم محسوب می‌شود. به همین دلیل شما با کیفیت‌ترین و بهترین غذاها را در سطح کیفیت جهانی هم در این شهر پیدا می‌کنید. در این بین رستوران ملل رامسر جایگاه ویژه‌ای دارد.
 
۸. رستوران ملل
یکی از ویژگی‌های خوب این‌جا اجرای موسیقی توی رستوران است. در نهایت این رستوران با ارائه بهترین غذاهای دریایی و بین‌المللی و البته ایرانی انتخاب خوبی به‌حساب می‌آید.
 
۹. رستوران میلانو



اگر در فیلم‌ها رستوران‌های جذاب با آفتاب ملایم و چترهای بزرگ دیده‌ باشید و علاقه‌مند به رفتن به چنین جایی هستید رستوران میلانو را در نظر داشته باشید. رستوران ساحلی میلانو یکی از بهترین رستوران‌های ساحلی در شهر رامسر است. اگر از امتحان هر روزه فقط یک سبک غذا خسته شدید در رستوران میلانو می‌توانید پاستای خوشمزه ایتالیایی امتحان کنید.
از ویژگی‌های مثبت رستوران میلانو داشتن همزمان دو فضا است. مثلا اگر هوا بیش از حد گرم یا سرد بود فضای داخلی رستوران را می‌توانید انتخاب کنید. این فضا هم به بهترین شکل ممکن تزئين و آراسته شده.
 
۱۰. رستوران کشتی
بحث از لوکیشن فیلم و رستوران شد و باید به رستوران کشتی رامسر هم اشاره کنیم. این رستوران فضای زیبا و جالبی برای غذا خوردن فراهم کرده است. اگر به قیمت بالا آیتم‌های غذایی در منو اهمیت نمی‌دهید رستوران کشتی را حتما یک‌بار امتحان کنید.
رستوران کشتی رامسر جز فضای دلنشین و تزئینات بامزه‌ای مثل لنگر و ناخدایی که شما را یاد موبی دیک و کاپیتان ایهاب می‌اندازد کیفیت بالای غذایی را هم دارد. از لذیذترین استیک گوشت و ماهی تا انواع سوشی‌های خوشمزه و دسر‌های جذاب، غذاهای شمالی خوبی هم در این رستوران سرو می‌شود.
 
۱۱. فست فود بنیتو
در این بین اگر هوس پیتزا و برگر و انواع فست فود را در شهر رامسر کردید به شما فست فود بنیتو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. بابت خوشمزگی و کیفیت پیتزا و سوخاری‌های رستوران بنیتو هم خیال راحتی داشته باشید چون شبیه آن کم پیدا می‌شود.
اجاره ویلا در رامسر با پینورست
اگر این مطلب را می‌خوانید حتما رامسر برایتان یک شهر دوست‌داشتنی است که در تعطیلات به آن سفر می‌کنید. برای اجاره ویلاهای رامسر می‌توانید به سایت پینورست سر بزنید.
با اجاره ویلا از پینورست همیشه برنده هستید. چون ممکن نیست انتخاب بدی بکنید. به خصوص اگر مسئول هماهنگی سفر باشید. اینجا خبری از عکس‌های فوتوشاپی و اطلاعات غلط نیست. برای همین هم توی این سفر بهترین تجربه را دارید و هم برای سفرهای بعدی نصف فشار برنامه‌ریزی از روی شانه‌تان برمی‌دارید. چون پینورست در بهترین شهرهای گردشگری ایران اقامتگاه دارد.
با اجاره ویلا در پینورست یکی از بی‌دغدغه‌ترین سفرهای خود را تجربه کنید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها