کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چگونه بهترین آب مرکبات گیری را خریداری کنیم؟

20 مرداد 1401 ساعت 9:25

گروه کسب وکار: آب مرکبات گیری یکی از نوشیدنی سازهای محبوب است که به کمک آن می‌توان با سرعت بسیار بالا عصاره مرکباتی همچون پرتغال، لیمو شیرین و سایر مرکبات را به بهترین نحوه ممکن تهیه کرد.


 آب مرکبات گیری‌ها از تنوع بسیار بالایی از لحاظ قیمت آب مرکبات گیری و برندهای تولید کننده آب مرکبات گیری برخوردار می‌باشند. همین موضوع خرید آب مرکبات گیری را امری دشوار خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی نکات مهم برای خرید آب مرکبات گیری بپردازیم.

انواع دستگاه آب مرکبات گیری برقی:
به طور کلی آب مرکبات گیری‌های برقی به دو دسته ی آب مرکبات گیری دستی و آب مرکبات گیری اهرمی تقسیم می‌شود. در آب مرکبات گیری دستی شما باید میوه را بر روی قسمت مخروطی آب مرکبات گیری قراردهید و با کمی فشار دست، آب مرکبات را به آسانی بگیرید.
در آب مرکبات گیری مدل اهرمی نیز شما می‌توانید با روشی آسان تر و تنها با فشار دادن اهرم دستگاه، آب مرکبات را بگیرید. لازم به ذکر است که در این مدل از آب مرکبات گیری، فشار وارد شده به میوه و به دست شما کمتر است.

آب مرکبات گیری از چه قطعاتی تشکیل شده است؟
•    درپوش شفاف دستگاه
•    سر مخروطی بزرگ
•    سر مخروطی متوسط
•    سر مخروطی کوچک
•    صافی
•    ریمر
•    ظرف جمع‌آوری آبمیوه
•    دهانه‌ی ضد چکه خروج آبمیوه
•    بدنه‌ی اصلی



برای خرید آب مرکبات گیری به چه نکاتی توجه کنیم؟
1.    کیفیت قطعات را در نظر بگیرید.

یکی از مهم ترین موارد در خرید بهترین آب مرکبات گیری، توجه به کیفیت قطعات به کار رفته شده در آن است. برای بررسی این موضوع بهتر است از فروشنده دستگاه در رابطه با کیفیت قطعات محصول سوال بپرسید.

2.    به بررسی قسمت برش‌ دهنده ی دستگاه توجه کنید.
در صورتی که دستگاه آب مرکبات گیری مجهز به برش ‌دهنده باشد، شما به آسانی می‌توانید میوه را درون آن قرار دهید تا برای شما به دو نیم تقسیم کند و کار شما را آسان تر کند. قرارگیری برش ‌دهنده در مدل‌های مختلف آب مرکبات گیری به 3 روش زیر است:
•    قرار گیری برش دهنده در گوشه بالای دستگاه
•    قرار گیری برش دهنده به طور مستقیم در بالای دستگاه
•    قرار گیری  برش دهنده در وسط دستگاه

 

3.    به راندمان دستگاه توجه کنید.
همانطور که می‌دانید هر چقدر که آب مرکبات گیری، آب بیشتری را از مرکبات استخراج کند، قطعا دستگاه بهتری به حساب می‌آید. این موضوع نیز یکی از فاکتورهایی است که ارتباط مستقیم با توان دستگاه آب مرکبات گیری دارد.

4.    حجم مخزن آب مرکبات گیری را در نظر بگیرید.
اینکه قصد داشته باشید در هر بار آبگیری چقدر آب مرکبات داشته باشید و آن را ذخیره کنید، موردی است که به حجم مخزن آب مرکبات گیری مرتبط می‌شود.

5.    به توان موتور آب مرکبات گیری توجه کنید.
توجه داشته باشید که توان موتور دستگاهی که قصد خرید آن را دارید بین ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ وات باشد. در برخی از مدل‌های آب مرکبات گیری توان موتوری دستگاه بین ۱۰۰ الی ۱۶۰ وات می‌باشد که این نوع دستگاه‌ها بسیار ساده می‌باشند و برای استفاده‌های خانگی کاربرد دارد.

6.    توجه به اندازه و وزن  آب مرکبات گیری
اگر قصد خرید آب مرکبات گیری دستی دارید، اندازه و وزن فاکتور مهمی تلقی نمی شود اما اگر قصد خرید آب مرکبات گیری برقی را دارید، ابعاد دستگاه یکی از فاکتورهای مهمی است که باید به آن توجه کنید. سعی کنید متناسب با فضای خود و کارایی که از آب مرکبات گیری انتظار دارید دستگاهی در اندازه و وزن مناسب خریداری کنید.



7.    به زیبایی دستگاه توجه کنید.
زیبایی دستگاه یکی از مواردی است که هر خریداری پیش از توجه به سایر فاکتورهای انتخابی، به آن توجه می‌کند. شما می‌توانید آب مرکبات گیری متناسب با سایر لوازم آشپزخانه تان با توجه به سایر موارد تهیه کنید.

8.    توجه به قیمت آب مرکبات گیری
هر چقدر امکانات دستگاه آب مرکبات گیری شما بیشتر باشد، قطعا قیمت آن بالاتر می‌رود. جنس و برند مرغوب، توان بالای موتور، تعداد ریمرها و… از موارد بسیار تاثیر گذار بر قیمت آب مرکبات گیری می‌باشد.

9.    از گارانتی دستگاه غافل نشوید
در صورتی که آب مرکبات گیری مورد نظر شما قیمت بالایی دارد گارانتی اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر اگر مدت زمان گارانتی افزایش یابد، قیمت بالاتر خواهد رفت. از فروشندگان درباره گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش سوال کنید و آب مرکبات گیری دارای گارانتی و ضمانت نامه ی معتبری را خریداری کنید.

10.    میزان صدای آب مرکبات گیری را بررسی کنید.
امروزه آب مرکبات گیری‌های نسل جدید مانند آب مرکبات گیری‌های قدیمی، صدای آزاردهنده ای از خود تولید نمی کنند اما بعضی از مدل‌های دستگاه نسبت به سایر مدل‌ها کم صداتر هستند. معمولا آب مرکبات گیری‌هایی با مدل‌های با قدرتی کمتر از ۱۰۰ وات، موتوری بی‌صدا دارند و اگر بی‌صدا بودن دستگاه برای شما مهم است، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

جایگزین آب مرکبات گیری
یکی دیگر از لوازم آشپزخانه که امروزه به صورت چند کاره در اختیار کاربران قرار میگیرد، آبمیوه گیری‌ها هستند که با اضافه شدن یک قسمت دیگر و جدا سازی بدنه آبمیوه گیری به آب مرکبات گیری تبدیل میشوند. البته قیمت آب میوه گیری به مراتب از آب مرکبات گیری بیشتر است اما این قابلیت را دارد که چندین وسیله را در کنار هم داشته باشید تا بتوانید به بهترین نحو از آن استفاده کنید و فضای کمتری را نیز در کابینت آشپزخانه شما اشغال کند.

 

جمع بندی:
همانطور که گفته شد آب مرکبات گیری یکی از انواع دستگاه‌های آبمیوه گیری است که شما می‌توانید به کمک آن به سادگی و در کمترین زمان ممکن به تهیه ی یک آبمیوه ی خوش طعم بپردازید. خرید و انتخاب بهترین آب مرکبات گیری یکی از اقدامات دشواری است که از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. در این مطلب ما قصد داشتیم تا با معرفی فاکتورهای مهم در انتخاب آب مرکبات گیری، خرید آب مرکبات گیری مناسب را برای شما آسان کنیم. همچنین شما می‌توانید پس از مطالعه ی این مطلب با مراجعه به شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر به بررسی و مشاهده تمامی مدل‌های آب مرکبات گیری و آب میوه گیری پرداخته و از بین مدل‌ها و برندهای مختلف، کالای مورد نظر خود را مقایسه و خریداری نمایید.
 


کد مطلب: 351803

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/351803/چگونه-بهترین-آب-مرکبات-گیری-خریداری-کنیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir