به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۳۵۱۸۰۹

زیدآبادی هم مخالف برجام شد!

زیدآبادی هم مخالف برجام شد!
گروه سیاسی: احمد زیدآبادی فعال سیاسی در یادداشتی نوشت: مدیر مسئول کیهان نوشته است:"آمریکا و متحدانش با هماهنگی جریان غربگرای مدعی اصلاحات در داخل کشور تلاش گسترده و مشترکی را برای وادار کردن ایران به پذیرش پیشنهاد فاجعه‌بار غرب و تن دادن به توافقی خسارت‌بار، سازماندهی کرده و دنبال می‌کنند."
به این می‌گویند فرافکنی ناشیانه! خودشان در حال مذاکره برای احیای برجامند، آن وقت اصلاح‌طلبان را مسئول معرفی می‌کنند! آخر پذیرش یا عدم پذیرش برجام در حالی که قدرت به طور یکپارچه در دست اصولگرایان است، چه دخلی به اصلاح‌طلبان دارد؟به نظرم از این به بعد بهتر است اصلاح‌طلبان حتی یک کلمه در دفاع از برجام سخن نگویند تا ببینیم اصولگرایان می‌خواهند چه کنند؟
آنها به هر حال دو راه که بیشتر پیش رو ندارند. یا باید توافق را رد کنند که در آن صورت مسئول عواقبش خودشان خواهند بود. یا بپذیرند که در آن صورت باید دید کیهانیان غیور چه کسی را متهم می‌کنند؟این نهایتِ زشتکاری است که کاری را خودشان انجام دهند، اما چون آن را خلافِ مواضع قبلی‌شان می‌بینند، آن را به گردن دیگران بیاندازند!
حالا که اینطور شد از این به بعد من هم همصدا با کیهان علیه احیای برجام می‌نویسم تا ببینیم از این طریق چه خیری به جمهوری اسلامی می‌رسد!

 
برچسب ها: برجام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها