به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۳۵۱۸۸۱

یک گزینه غیرمنتظره در لیست آبی و اناری‌ها

یک گزینه غیرمنتظره در لیست آبی و اناری‌ها
گروه ورزشی: هکتور بیرین، ستاره اسپانیایی قصد دارد قرارداد خود را با باشگاه آرسنال فسخ کند و احتمال دارد این مدافع کناری فصل بعد با لباس بارسلونا به میدان برود.در همان ابتدای پنجره تابستانی بود که ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و ۴۲ ساله بارسلونا، به هیئت مدیره باشگاه اعلام کرد دو مدافع کناری باید به لیست تیم اضافه شوند. بعد از کش و قوس های فراوان در نهایت انتقال مارکوس آلونسو تقریبا قطعی شده، اما بارسلونا خواهان جذب یک مدافع راست جدید است و احتمال دارد ستاره اسپانیایی آرسنال در فصل بعد در ترکیب این تیم حضور یاید. پس از منتفی شدن حضور سزار آسپیلیکوئتا در لالیگا، یک مدافع اسپانیایی دیگر در تیررس بلوگرانا قرار گرفته است.

بر اساس ادعای نشریه موندودیپورتیوو، هکتور بیرین در حال مذاکره با مدیران باشگاه انگلیسی برای جدایی از آرسنال بوده و حالا این بازیکن در روزهای اخیر به بارسلونا پیشنهاد شده است. البته ژاوی مخالفتی با این انتقال نداشته و باشگاه زمان بیشتری برای تصمیم گیری درخواست کرده است. در حال حاضر اولویت مدیران بارسلونا ثبت بازیکنان جدید و جذب مارکوس آلونسو است و به نظر می رسد هر دو اتفاق در طی چند روز آینده نهایی خواهد شد.  

هکتور بیرین شروع فوق العاده ای در ترکیب آرسنال داشت و حتی در تیم منتخب فصل لیگ برتر نیز قرار گرفت. اما مصدومیت شدید باعث افت این مدافع اسپانیایی و 27 ساله شد و حتی این بازیکن فصل قبل را به صورت قرضی در بتیس سپری کرد. اما هکتور بیرین می خواهد در ترکیب بارسلونا و زیر نظر ژاوی احیا شود و شخصا علاقه زیادی به انتقال به نوکمپ برای فصل بعد دارد.

علیرغم شایعات عجیب روزهای اخیر، خریدهای جدید بارسلونا به زودی ثبت خواهند شد و باشگاه می تواند در صورت صلاحدید کادر فنی، برای توافق با هکتور بیرین در روزهای آتی اقدام کند. سه سال قبل کاتالان ها تلاش زیادی برای جذب این بازیکن انجام دادند که به سرانجام نرسید، اما حالا این مدافع اسپانیایی در راه انتقال به نوکمپ قرار گرفته است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها