به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۳۵۱۸۸۴

«بدهای» برد پیت از بازیگرانی که از آنها تنفر دارد

«بدهای» برد پیت از بازیگرانی که از آنها تنفر دارد
گروه فرهنگی: برد پیت یکبار گفته بود که احساس می کند بابا نوئل به او خیانت کرده اما این دو در واقع یک ویژگی شخصیتی یکسان دارند: داشتن فهرستی که همیشه آن را چک کرده و بررسی می کنند که کی پسر خوبی است و کی نیست.
 
دستکم این چیزی است که آرون تیلور-جانسون هنگام صحبت در مورد تجربه کار کردن با این بازیگر برنده اسکار در فیلم کمدی اکشن جدید Bullet Train در مورد او گفته است. به گفته جانسون، برد پیت یک رویکرد خاص را در مورد کسانی که اطرافش هستند در پیش گرفته تا در طول دوران حرفه ایش بتواند انرژی مثبت خود را حفظ کند.

وی در مصاحبه با ورایتی در مورد برد پیت گفته است: «او تنها می خواهد شادی و خوشی را به دنیا نشان دهد و اطرافش کسانی باشند که با آن ها به وی خوش بگذرد. با بازیگران بسیاری کار می کنید و پس از مدتی شروع به یادداشت برداری می کنید: من قطعاً دیگر با این فرد کار نخواهم کرد. برد نیز این فهرست را دارد: لیست خوب ها و لیست بدها». در حالی که برد پیت هنوز وجود چنین فهرستی را تایید نکرده، طبیعتاً این شایعه باعث شده برخی به این فکر کنند که اسم چه کسانی در فهرست بدهای برد پیت قرار دارد که او دیگر با آن ها کار نخواهد کرد. بیایید ابتدا با همبازی های او در گذشته شروع کنیم که از این رقابت کنار خواهند رفت.

پیت سابقه همکاری های متعدد با بازیگرانی خاصی را دارد، از جمله در فیلم جدیدش که در آن ها با ساندرا بولاک و لوگان لرمن همبازی شده است که قبلاً نیز به ترتیب در The Lost City و Fury با آن ها همبازی بود. همچنین برد پیت بارها با بازیگران سرشناسی از جمله جولیا رابرتس، کیت بلانشت، لئوناردو دی کاپریو و کارگردانانی مانند کوئنتین تارانتینو و دیوید فینچر در طول سال های گذشته همکاری داشته است.

وقتی پای فهرست بدهای برد پیت به میان می آید مطمئناً نام اول این فهرست کسی جز همبازی و همسر سابقش آنجلینا جولی نخواهد بود. این دو قبلاً در دو فیلم Mr. and Mrs. Smith و By The Sea همبازی بودند که دومی در واقع سومین تجربه کارگردانی جولی بود اما اکنون سال هاست که درگیر یک طلاق تلخ و بحث برانگیز هستند و اخیراً نیز شکایت جانی دپ از همسر سابقش بر سر یک عمارت گرانقیمت در فرانسه به نام شاتو میراوال نیز به آن اضافه شده است.

با این وجود به نظر می رسد نام عشق های سابق برد پیت از جمله جنیفر آنیستون و گوینث پالترو در فهرست بازیگرانی که دیگر با آن ها کار نخواهد کرد وجود ندارد. اما نام بزرگ دیگری که شاید در فهرست بدهای برد پیت قرار داشته باشد، تام کروز است که تنها همکاریشان به دهه ها قبل در سال ۱۹۹۴ و فیلم بلاک باستر Interview with the Vampire باز می گردد، تام کروزی که همه از بداخلاقی و سختگیری های او در پروژه هایش می گویند. برد پیت نیز در مصاحبه ای در مورد پشت صحنه ساخت این فیلم به طور تلویحی به مشکلات و تنش هایی با تام کروز اشاره کرده بود.

او در این مصاحبه در مورد همکاری با تام کروز گفته بود: «باید درک کنید که تام و من… در مسیرهای متفاوتی قدم می گذاریم. او قطب شمال است و من قطب جنوب.او می آید و با شما دست می دهد اما من می پرم بغلتان می کنم، شاید نباید اینطور باشم، می فهمید؟ من همیشه فکر می کردم  که یک رقابت ناملموس در هر گفتگوی واقعی بین ما وجود دارد. به هیچ وجه زشت و بد نبود، اصلاً نبود. اما وجود داشت و کمی آزارم می داد. اما به شما می گویم که نقدهای بسیاری به او وارد می شود زیرا او در اوج است. اما او بازیگر خوبی است و در صنعت سینما پیشرفت می کند. او پیشرفت کرده است و باید به این موضوع احترام بگذارید».

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه در جریان ساخت اکشن تریلر The Devil’s Own در سال ۱۹۹۷ درگیری های بین برد پیت و هریسون فورد وجود داشته است. برد پیت یکبار گفته است که این پروژه غیرمسئولانه ترین تجربه فیلمسازی او بوده است اما بعدها گفت که ناراحتی او از این پروژه ربطی به هریسون فورد نداشته اگر چه پس از این پروژه، پیت و فورد دیگر هرگز با هم همبازی نشدند.
برچسب ها: برد پیت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها