به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۳۵۱۸۹۲

تیم ساپینتو با ۲خرید جذاب کهکشانی‌تر می‌شود

تیم ساپینتو با ۲خرید جذاب کهکشانی‌تر می‌شود
گروه ورزشی: مدیرعامل استقلال به دنبال جذب ۲ بازیکن دیگر برای تکمیل شدن تیم ساپینتو است.استقلال فصل نقل و انتقالات شلوغی را پشت سر گذاشت و مصطفی آجرلو مدیرعامل آبی ها توانست چند ستاره لیگ برتری را به خدمت بگیرد و البته محمد محبی و کاوه رضایی را دوباره به فوتبال ایران برگرداند و آبی پوش کند.

این در حالی است که استقلال به جز حسین زاده که در قراردادش بند جدایی وجود داشت و دانشگر که به لحاظ مالی با آبی ها به توافق نرسید موفق شد با تمام ستاره های خود تمدید کند. البته در این میان اراده ای برای تمدید قرارداد وریا غفوری وجود نداشت. با این حال آبی ها شاکله اصلی تیم خود را حفظ کردند و با خرید چند ستاره حالا یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر محسوب می شوند.استقلال که در فاز هجومی خود مهره های زیادی را جذب کرده اما همچنان در پست وینگر احساس نیاز می کند و در این میان خبرهایی در خصوص بازگشت مهدی قائدی به این تیم شنیده می شود. در واقع آجرلو بعد از اینکه ستاره سابق استقلال در لیست خروج الاهلی قرار گرفت تصمیم دارد تا این بازیکن را در آستانه جام جهانی به ایران بازگرداند.

انتقالی که چهره استقلال را به پرستاره ترین تیم در فاز هجومی طی سال های اخیر تبدیل خواهد کرد. از درون باشگاه استقلال خبر می رسدمذاکرات با مهدی قائدی موفقیت آمیز بوده و حالا آبی ها در تلاش هستند تا رضایت الاهلی را برای این انتقال به دست بیاورند.اما این پایان کار استقلال در نقل و انتقالات نخواهد بود. آجرلو که برای امسال تیمی مدعی تدارک دیده تا در لیگ برتر قهرمانی اش را تکرار کند به دنبال برطرف کردن تنها نقطه ضعف استقلال است. آبی ها در خط دفاعی تنها صالح حردانی را به عنوان مدافع راست در اختیار دارند و حالا تنها دغدغه ساپینتو و مدیرعامل استقلال جذب بازیکن در این نقطه از زمین است.

گفته می شود مدیران باشگاه استقلال در حل مذاکره برای به خدمت گرفتن یک مدافع راست طی روزهای آینده هستند. آبی ها مذاکرات خود را به صورت چراغ خاموش پیگیری می کنند و احتمالا به زودی از بازیکن مد نظرشان رونمایی خواهند کرد.به این ترتیب مدیرعامل استقلال با جذب این ۲ بازیکن پونده نقل و انتقالات تیمش را خواهد بست. تیمی پرستاره که از حالا می تواند مدعی قهرمانی باشد.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها