به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۳۵۱۹۳۷

راز محرومیت تماشاگران در هفته نخست فاش شد

راز محرومیت تماشاگران در هفته نخست فاش شد
گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: اصلی ترین دلیل غیبت تماشاگران در بازی های هفته اول لیگ برتر نامه فیفا در مورد ورود بانوان است.به گزارش ایلنا، ایزد سیف الله پور درباره بدون تماشاگر برگزار شدن دیدارهای هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: همه ما علاقه مند به حضور تماشاگران در ورزشگاه هستیم. نساجی به تماشاگران خودش می‌بالد و جزو پنج تیم پرهوادار لیگ است. این باشگاه با قدمت بیش از ۷۰ سال دارای تماشاگران خونگرمی است که اکنون از نبود آنها ضرر می‌کند. متاسفانه از امکانات درآمدی که باید در اختیار ما باشد بی بهره هستیم و وقتی تماشاگر هم نداشته باشیم رقابت با تیم‌های دیگر سخت می‌شود.

وی افزود: ما نمی‌توانیم مثل باشگاه‌های متمول لیگ هزینه کنیم و به همین دلیل باید بتوانیم تماشاگران خود را روی سکوها داشته باشیم. ماهیت فوتبال به حضور تماشاگر است. باید نزدیک سه ماه دیگر در جام جهانی حضور پیدا کنیم و باید از مسابقات آسیایی میزبانی کنیم.  هواداران ما می‌خواستند با ۱۲ دستگاه اتوبوس مسیر ۱۵ ساعتها تا ورزشگاه نقش جهان را طی کرده و برای بازی با مس رفسنجان به اصفهان بیایند اما زیبنده فوتبال ما نیست ناگهان اعلام کنند بازی‌های هفته اول بدون تماشاگر است. با این کار فوتبال ماهیت اصلی خود را از دست می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه نساجی ادامه داد: خواهش می‌کنم تمهیدات لازم برای حضور تماشاگران در ورزشگاه مثل گیت‌های ورودی، ورودی و خروجی‌ها، بحث حضور بانوان در نظر گرفته شود. فیفا روی حضور بانوان نظر دارد و مقداری دست سازمان لیگ هم نسبت به این قضیه بسته است. مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی هم باید پای کار بیایند زیرا ورود بانوان به ورزشگاه یک الزام است‌. هفته گذشته هم وزیر ورزش در این خصوص صحبت کرد و فکر می‌کنم اصلی ترین دلیل بدون تماشاگر بودن دیدارهای هفته اول همین بحث بانوان است. این صحبت ها ما را مقداری نگران کرد و همین نگرانی سبب شد هواداران ما امروز در ورزشگاه حضور پیدا نکنند.
.....
سیف الله پور خاطرنشان کرد: باید احساس غرور کنم از اینکه فرزانه فصیحی با حجاب اسلامی در مسابقات کشورهای اسلامی نایب قهرمان می شود یا خواهران محجبه ما در رشته تنیس این مسابقات قهرمان می‌شوند‌. این مسائل جای خوشحالی دارد و باید ویژه به بانوان نگاه کنیم. حضور خواهران و بانوان در کنار ما به شرط رعایت اصول اخلاقی باعث رشد ورزش کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد: از سازمان لیگ به خاطر تمام زحماتش تشکر می‌کنم. با وجود تمام فشردگی که به خاطر جام جهانی در بحث برگزاری مسابقات وجود دارد اجازه دادند در اصفهان بازی کنیم. امیدوارم امسال با توجه به حضور مربیان خارجی و بازگشت لژیونرها لیگ پویایی داشته باشیم.  همچنین از حمید مطهری، مربی با اخلاق و فهیم خود نیز که به نساجی کمک کرد تشکر کنم. قطعا امسال حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

مدیرعامل نساجی درباره اینکه حمید مطهری مدعی شده بود نساجی مقابل مس رفسنجان در جایی به جز ورزشگاه وطنی قائمشهر بازی نمی‌کند، توضیح داد : او به خاطر حضور تماشاگران چنین حرفی زد. وقتی هوادار کنار تیم باشد، قوت قلب ایجاد می کند. سال گذشته به خاطر غیبت تماشاگران  بیشترین آسیب را دیدیم و به این دلیل در جام حذفی قهرمان شدیم که در سه بازی مقابل استقلال، مس کرمان و آلومینیوم از هواداران پرشور نساجی در یک شهر بی طرف استفاده کردیم. تماشاگران ما فهیم هستند و اگر کار بیشتر فرهنگی صورت بگیرد به سود ما است.

سیف الله پور اضافه کرد: از هفته های آینده نساجی قطعا در ورزشگاه وطنی بازی خواهد کرد اما دغدغه باشگاه ما و مردم شریف مازندران این است تیم در شهر و استان خودش تمرین کند. این دغدغه درست و به جا است. همین جا از مسئولان استان می‌خواهم اجازه ساخت در زمینی که در اختیار ما قرار دادند بدهند تا هرچه سریع تر یک کمپ بسیار عالی در ‌کشورمان ساخته شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها