به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۳۵۱۹۵۳

چه کسی ثروتمندتر است، آقا یا خانم اسمیت؟

چه کسی ثروتمندتر است، آقا یا خانم اسمیت؟
گروه فرهنگی:برد پیت و آنجلینا جولی اواسط دهه ۲۰۰۰ با یکدیگر وارد رابطه شدند. این دو در آن زمان زوج پرشوری محسوب می‌شدند اما حالا رابطه صمیمانه‌ای با یکدیگر ندارند. در این مطلب می‌خواهیم بدانیم کدام‌یک از این دو بازیگر خوش قیافه و پرطرفدار هالیوودی ثروت بیشتری دارند.جولی و پیت در سال ۲۰۱۴ با هم ازدواج کردند، در سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند و در سال ۲۰۱۹ به‌طور رسمی طلاق گرفتند. این زوج شش فرزند دارند که بعضی از آنها به فرزندی پذیرفته شده‌اند و بعضی دیگر را جولی در زندگی با پیت به دنیا آورده است.

اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که برد پیت و آنجلینا جولی رابطه صمیمانه‌ای با یکدیگر ندارند. جولی مایل نیست حضانت فرزندانش را با شوهر سابقش تقسیم کند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که جولی سعی کرده به روش‌های مختلف به برد پیت آسیب برساند. به گفته این منبع ناشناس، آنجلینا مصمم است که بِرد هرگز حضانت ۵۰-۵۰ فرزندانشان را به دست نیاورد. او می‌گوید: «بعضی‌ها می‌گویند او تا زمانی که بچه‌ها از نظر قانونی بالغ نشوند آرام نمی‌گیرد تا بِرد هرگز به حضانت مشترک دست پیدا نکند.»

آنجلینا جولی هنرپیشه، فیلمساز و بشردوست برای تنها یک نقش به میانگین دستمزد ۲۰ میلیون دلاری رسید. او پنج فیلم کارگردانی کرده و در بیش از ۴۰ فیلم به عنوان بازیگر حضور داشته و یا دوبلور بعضی شخصیت‌ها شده است.بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ آنجلینا جولی تنها از فیلم‌هایش بیش از ۱۲۰ میلیون دلار درآمد داشت. طبق گفته Celebrity Net Wort دارایی خالص آنجلینا جولی در سال ۲۰۲۲ برابر ۱۲۰ میلیون دلار است.

برد پیت در بسیاری از فیلم های خارق العاده نقش های کلیدی بازی کرده است. برخلاف دیگر ستاره های هالیوودی که در زمینه های دیگری به غیر از سینما هم سرمایه‌گذاری می‌کنند، پیت به صنعت هالیوود وفادار مانده است.او در سال ۲۰۰۱ به همراه جنیفر آنیستون، همسر سابقش، یک شرکت تولید فیلم به نام پلان بی (Plan B) راه‌اندازی کرد. پلان بی تهیه کننده فیلم‌هایی نظیر رفتگان (The Departed)، تروی (Troy)، درخت زندگی (The Tree of Life)، اردنگی (Kick-Ass)، مانیبال (Moneyball)،  ۱۲ سال بردگی (۱۲ Years a Slave) و بسیاری فیلم‌های دیگر بوده است که خود برد پیت نیز در خیلی از آنها نقش آفرینی کرده است. بسیاری از فیلم های تهیه شده توسط کمپانی پیت به موفقیت مالی و تحسین منتقدان دست یافته‌اند.بر اساس آخرین آمار فوربز، دارایی خالص برد پیت تقریبا ۳۰۰ میلیون دلار است و ثروت او مدام در حال افزایش است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها